15 Aralık 2013 Pazar

SON ZAMANLAR YAPTIKLARIMA "BAKIN" NE OLUR:))

Esselamu Aleykum;

Bu defa sizler için bol fotoğraflı bir post hazırladım. Kimi zaman yedim, kimi zaman gezdim, kimi zaman değerlendirdim, kimi zaman da düşündüm. Sağda solda , kıyıda köşede, instagramda,  facebook da ne kadar sizinle paylaşmadığım fotoğraflar varsa derledimmm topladımmm size sunuyorum....

Umarım okurken sıkılmazsınız.




Ne zamandır aklımda olan desenli bantla şarj aletimi kaplama fikrini en sonunda hayata geçirdim. Bence çok cik oldu...



Pazarları nöbetim denk gelsede güzel kahvaltı sofraları hazırladım....


Epey bir karla oynadık güldük eğlendik...


Nöbet giriş ve çıkışlarında birazda çile çektik....


Değişik bir tarif denedik, fakat kurabiye yayılarak bildiğin bisküviye dönüşünce hiç sess çıkarmadık....


Anne eli değmiş reçeller, kek kalıpları, düşünceli abiden süt bardakları hediye aldık....


Sevgili kibar ve nazik Yasemin den bir dünya zımbalar hediye aldık....


Reklam logolu sırt çantasını, tokadan kopan, renkli düğmelerle kapatıp kullanılır hale getirdik


Genişşşşş bir eve, ev görmeye, hayırlı olsuna gittik. Yedik içtik eğlendik....


Nöbetlerde bol bol yedik... Yedik yedik verdiğimiz iki kiloyu geri aldık....


Öğle uykusuna direnen miniğimle gezmelerde arka koltukta uyuya kaldık....



Bir akrabamıza doğum günü süprizi için toplandık. Çok güldük ve yine yedik .....

Hayırlı ve huzurlu kalın...

3 yorum:

  1. bol aktivite olmuş size :) hep mutlu kalın :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...