12 Aralık 2013 Perşembe

SABİHA PAKTUNA ANAOKULU DERGİ SETİ

Esselamu Aleykum;



Yıllar öncesinden Sabiha Paktuna nın bu Anaokulu Dergilerinden haberdarım. Boyut yayıncılık sayesinde çok kitaplarla tanıştım. Çocuk psikoljisi ayrıyeten ilgi alanıma girdiği içinde sağolsunlar hiççç boş bırakmıyorlar.

Bu set okul öncesi eğitim dergisi epeydir aklımdaydı ve düşündürdüğü yönleri vardı.

Acaba fazlamı yüklenmiş olurum,
Acaba ilk öğrenmeyi ilkokuldamı yapsaki,
acaba yanlış bilgilermi veririmki ...

diye..

Korktuğumun aksine biz çok sağlıklı ve düzenli bir aktiviteler yapıyoruz şu anda.

Kızım 38 aylık. Yani 3 yaşında diyebiliriz. Son 4 aydır bir tv bağımlılığı başladı. Aslında oda bilincindeydi, fazla izlediği zamanlar bazen kapatıyor "anne bu kadar yeterli" diyordu. Fakat akıma oldukça takılmıştı. İlk başlarda saatli tv  ve bilgisayar verdim. Bu kurala uyarak tv alışkanlığını %50 indirdi. Bilgisayarda ise % 70 bir düşüş yaşandı, bu benim için büyük başarıydı. Fakat diğer sorunumuzda oyuncaklarıyla oynamamasıydı. Mutlaka biri yada bir arkadaşı olacak kızımın yanında. Akşama kadar oyuncağı eline sürmez. Sadece gece uyku öncesi bir yarım saat oynar. Fazlasıyla insan sevgisi var içinde. Bir yerden bir yere giderken hemen birileriyle arladaşlık kurup oyun oynamayı teklif eden bir çocuk...

Vehasıl; bütün bu sorunlar üst üste gelince artı çalışan anne psikoljısıde eklenince bu dergiyi almaya karar verdim. Fiyatı çok uçuk geldi. Aldım ama hala uçuk bana göre. Dergi tane adeti 3 tl . Birde dergilerinizi koymak için 8 adet klasör var setin içinde. Toplamda 232 tl ye sahip oluyorsunuz. ama ben müşteri temsilcisi Derya Hanımla mailleşip klasözsüz bir set aldım.



Sonuçtan gayet çok memnunum. Zaten dergiyle büyük kızım küçükken tanışmış birkaç sayısıyla aktivitelar yapmıştık. Bu yazıyı buraya yazmamdaki neden.. Bu seti almaya karar verdiğimde çok araştırma yapmıştım ama kaale değer bir açıklama bulmadığımdan görerek almayı tercih ettim.

Derginin yaprakları kaliteli. Kuşe kağıttan. Hatta fazlasıyla kaliteli mum boyalar ve kalitesiz kuru boyalar ustune yazmıyor. Sanırım buda her sayıdan çıkan çıkartmalar yanlış yapıştığında çıkartmak gerektiğinde yıpranmaması için. Görseller çok kaliteli, dili çok yalın ve akışkan.



Sonuç itibariye ben bu durumdan çok memnunum. Toplamda 96 derginiz oluyor. Set ile birikte bir gelişim tablosuna ve her sayıda çıkan kartlar ve yapıştırıcılara sahıp oluyorsunuz. Kızım özelikle stickerları yapıştırmayı çok seviyor. Her ay dergide bir oyun yada aktivite var. Yapbozlar, eşleştirmeler......



Uzun lafın kısası ben aldığıma çok memnunum. Almak isteyenlere fikir olsun şiddetle tavsiye ederim.

Hayırlı ve huzurlu kalın...


4 yorum:

  1. bu seti ben de oğlum için kullanmıştım. inanılmaz memnun kalmıştık. seviyeyi düşürdüğünü ya da aştığını gözlemlediğim bazı kısımlar olmakla birlikte, bu kadar kapsamlı başka bir set de bulamamıştım oğluma. biz çok faydalandık, eğlendik. darısı da sizin başınıza. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet @mutfaktaki acemi bazı seviyeler düşüyor ce çıkıyor. ama zaten her sayfanın kenarında yazıyor 3-4 yaş ve 5-6 ya için diye. ama yinede tam 3 yaşlık bu kitaplar. 5-6 yaşlarında seti amlayı kimseye tavsiye etmem. yazı yazmayı boyamayaı sevmeyen kızımla çok çükğr severek yapıyruz.

      Sil
  2. her anne sizin gibi bilinçli olsa keşke,gerçi o zaman biz ne iş yaparız. =)
    oyuncak oynamaması normal karşılanabilir bence,benim yiğen de oynamazdı ama oyuncak sepeti illa dağınık durmalıydı.
    öyle işte maşallah size.. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm benim sizin hakkınız ödenirmi. aslında karamsarlık yaşadım anasınıfındada görecek aynını bıkarmıki diye. fakat seslerin üstünde durmuyorum. aşinalığı olsun yeter. ilk bilgiyi daha bilinçli ellerden almalı siz gibi.

      Sil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...