27 Kasım 2013 Çarşamba

Omo & Yumoş Sensitive Sponsor Paketim Geldi



Öncelikle tabi buna paket dersem çok haksızlık etmiş olurum. Kagocu zile bastığında bu koca koliyi kapıya bırakıp gitti. Alışkın bana kargo bırakmaktan isim cisim sormayınca şaşkınlık geçirdim. Kaldık koliyle başbaşa. Birde baktımki bu bir valiz, bidiğin valiz yani. Hemen açtım içini . Sevgili Omo Yumoş sensitive nasıl güzel bir nezaketliktirki, ürünlerini tek başına yollamak yerine tekerlekli valiz ve yumuşacık kalitesi, nasıl dokununca belli olan bir battaniye eşliğinde yollamışlar..

Ayrıca;
Omo ve Yumoş Sensitive tarafından hazırlanan “Bebeğim ve Ben” mobil uygulaması, hem yeni anneler hem de anne adayları için geliştirildi! Siz de Bebeğim ve Ben uygulamasını indirerek doğum öncesi ve doğum sonrası için pratik bilgileri öğrenebilir ve uzman doktorlara sorularınızı yöneltebilirsiniz!
Kitler üzerinde bulnunan QR kod ile yada http://bit.ly/1e3LFbw  linkinden uygulamayı telefonunuza yükleyebilirsiniz.

Fecbook hesaplarına buradan olaşabilir. Bizler için düzenlenmiş oyunlarından oynayabilirsiniz ve diğer uygulamalarada aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.


Yumoş        sayfası         : www.yumos.com
Facebook                       : www.facebook.com/YumosTurkiye 
Twitter                            : twitter.com/YumosTR

“Muhteşem İkili”
Facebook Uygulaması  : apps.facebook.com/yumosmuhtesemikili/
OmoKadınlarKulübü      : www.omokadinlarkulubu.com

Şimdilik paketimi sizinle açtım. İlerleyen günlerde Omo nun bu güzel ürünlerini deneyip sizlerle paylaşacağım.

Omo nun akıllı telefonlarınıza uygulamayı buradan yukleyebileceiğiniz

Teşekkürler omo & yumoş sensitive #Muhtesemikili @yumosTR




 Beni asıl mutlu edende bu fotoğraf oldu. Bloğumdan şahsıma özel fotoraflarımdan birini alıp, böyle bir anı hazırlamışlar. Herşeyden çok buna ben bayıldım. Bu fotoğrafın zaten benim için ayrı bir yeri var. Bayramda kızlarımı kendi diktiğim suni kürk yelekle bir örnek giydirip fotoğraflayıp facemde twitter da instagramda ve bloğumda paylaşıp çok beğeni almıştım.



6 yorum:

  1. Kuzum bu ne valiz göndermişler abla deyince küçük dekor için falan sanmıştım hakikaten vazlizmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet abla resmen valiz yani. çok nazikler harika ürünler yollaışlar bayıldım yani

      Sil
  2. Güle güle kullan
    Omonun böyle bir kampanyasımı var canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim cnm
      mail ile iltişime geçmişler ürünümüzü denemek istermisiniz demişlerdi bende memnuniyetle kabul etmiştim fakat bu kadar güzel olacağını tahmin etmemeiştim.

      Sil
  3. ben de bebek bekliyorum, deterjan konusu benim de kafamı karıştırıyor açıkçası, bebğe aldığım tüm kıyafalerri gelir gelmez granül sabun ile yıkıyorum, bir kez de son ayda yıkayacağım inş.. tavsiyelerinizi bekliyor olacağım..

    bir de soru, fikrimühim kampanyası mı bu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır yemek sınıfı fikrimuhim kampanyası değil. Omonun blogger annelerine ürün tanıtımlı jesti. ürünü kullandım harika ötesi kokuyr. Dolaba kaldırı tekrar kullandığımdada hala kokuyor oluyor. aerji konusunda bir alerjik reaksiyon rastlamadım ben.

      Sil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...