5 Ekim 2013 Cumartesi

KIZLARIMA KÜRK YELEK DİKTİM

Esselamu Aleykum;

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba blogcanlar. Hem iş hem ev biraz yoğun geçiyor. Araya hastalıklar da girince bu aralar gözümüzü açamaz olduk. Ama çok şükür iyiyiz bu aralar.

Artık havalar soğuk. Sonbahar değil kış geldi bile. Hava soğuduysa benim için kış gelmiş demektir:) Bu ara kızlarıma bayramlık birşeyler dikeyim diye kollarımı sıvadım. Yoğunluktan günler öncesinden kesip hazırladığım  YaseminUzunoğlu kürk kumaşı ve Baykumaş ın penye kumaşını birleştirip kızlarıma bir kürk yelek yaptım.

Bu bayram ikisini bir takım giydirmek istiyorum inşaallah. Bakalım sizlerde beğenecekmisiniz. Kürk kumaşın sürekli etrafı tüy içinde bırakması canımı epey sıksada bana koca bir temizliğe maal olsada çıkan sonuçtan ben memnun kaldım.

Kurdelalarını dikmesi kaldı sırada. Değişik renk kurdela dikme fikrindeyim Bakalım yakışacakmı....


Yelek gibi astarlamam gereken herşeyi burada anlatmıştım, artık bu şekilde astarlıyordum. Eskiden astarlama işi bir dağ gibi gözümde büyüdüğü zamanlar da şimdi ise en sevdiğim işlerden oldu. 



Büyük kızım için bu. İçide Baykumaş ın kaliteli penyelerinden kullandım. İçi ısıtacak ve daha çok içimi rahatlatacak:))


Buda küçüğümün.. Bayram kombinimizi de paylaşacağım inşaalah...

Hayırlı ve huzurlu kalın.....



3 yorum:

  1. aynı kürk kumaştan bende kızıma diktim dün gece bir yelek sanırım bayramda pişti olacaklar :) sizinkide çok güzel olmuş harikasınız . Sevgiler .....

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık :) kenarladınıda bitirip kızlarının üzerinde giymiş halini merak ettim :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yelekler çok güzel olmuş,benim de 2 kızım var.Onlara bir şeyler dikmeyi çok seviyorum.Onlar da diktiklerimi giymeyi seviyorlar,Allah'tan...Ben de bloğuma beklerim,henüz çok yeni...http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...