16 Nisan 2013 Salı

KÜÇÜK KIZ ÇOCUK ELBİSESİ

Esselamu Aleykum;

Uzun zamandır büyük kızımın elbiselerini bitirip küçük kızımınkilere başlamıştım . Makinam arıza verince elbiselerin çoğu yarım kalmıştı. Öyle beklemekteydim. Ama sağolsun babam imdadıma yetişti yine.

Evde ona buna diktiğim şeylerden artan kumaşlar duruyordu öle. Banada cinnet bastı . Ara ara basar öle ne varsa atmak isterim evden. Dedim bunlarlada miniğime birkaç yazlık elbise dikeyim dedim.

Üst kızmını parlak esnemeyen kendinden kabartmalı çizgili turkuvaz renkte biçtim. Altınıda önden A pili arkadanda tek pili şeklinde kesip diktim. Alt kumaşda benim yıllllaaaaaar önce bir elbise geceliğimdi. İnceliğinden dolayı ne giyebildim deseninden dolayıda nede atabildiğim bir kumaşdı. Onuda buna uydurup diktim.

İÇ astarını ise eşimin dar gelen atletlerinden yaptım. Roba astarlamayı bilmiyordum söylemiştim kızımın elbiselerinde...Ama bunları artık öğrendim. Bir post öncesinde zaten roba astarlamayı gösterdim. Teknik bu:))



Bu küçük kızıma diktiğim ilk elbise oldu. Sırada bir kaç tane daha var eksikleri tamamlanacak. Tamamlandıkça yayınlayacağım onlarıda.

Hayırlı ve huzurlu kalın....

8 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Miniklere bizlerin ellerinden çıkan şeyler daha şirin duruyor gibime geliyor. Evet piyasada çok ürün var ama el emeği her zaman daha değerli gözümde. Bari gönlümüze göre oluyor. Güle güle giysin güzel minişiniz;). Öperim onun yanaklarından. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ve aleykum selam canım yine çok güzel olmuş ellerine sağlık, kızında güle güle kullansın:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık...
    ne kadarda güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Kızın güle güle kullansın.
    Ellerine sağlık
    Bende penye atlet ve badilerden genelde küçük kızıma iç çamaşır kendime bone yaparım. Her ikiside çok kolay...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok çok güzel olmuş, güle güle giysin prensesiniz :) elinize sağlık

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş.hem değerlenmiş hemde miniğini sevindirmişsin.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. elbise güzel olmuş güle güle giyinsin kızın. bende kızıma benzer bir elbise diktim astarlama konusunda bende biraz zorlandım ama oldu sonunda güzelde oldu bloğumda görebilirsin

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...