19 Nisan 2013 Cuma

Kizimin 3. elbisesi puantiyeli

Esselamu Aleykum;

Yine kızıma elbise diktim. Burada kendime diktiğim ilk kloş eteğimden kalan parçayla etek kısmını büzdürüp diktim. Robayı da burada yapımını anlattığım ve buradada kızıma diktiğim bordo elbisenin iç astarı olarak kullandiğim kumaştan çift kat roba çalıştım...

Puantiyeli kumaş çok azcık olduğu için robanın boyunu uzattım bu defa. Önünede fırfır yaptım. Sonradan fırfırlar gözüme sade geldi ve üzerine taş işledim. En kolay çalıştığım roba astarlama buydu. Arka kısmına fermuarım kısa gelince en üst kısma düğme diktim. O kısım kabul bıraz uydurmasyon oldu ama neyyyse.








Kalabalık misafirler ağırlamaya alışkın olduğum için bu defa az bir misafir topluluğu ağırladım. Bizim vazgeçilmezimiz pazıdan un dolması sardım. Bide kabartmayı bir türlü başaramadığım keki aştım ve kabarık bir kek yaptım:DDD Hemende bir peynirli milföy...Güzel gündü..

Kalabalık olmadığı için bu defa mutfak masamda misafirlerimi ağırladım.






9 yorum:

  1. Hicte uydurmasyon durmuyo dogrusu cok guzel olmus ellerine saglik... ikramlarda cok guzel gorunuyo nese bende gune gitcem zaten canim cekmesin sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Elbise çok şirin olmuş.kuzucuğun güzel günlerde giysin.ikramlarda lezzetli görünüyor.eline sağlık.afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  3. Aleyküm selam.Bu elbise de pek şeker olmuş.masadakiler de süper gözüküyor.ellerinize sağlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  4. pazıdan un dolması mı? çok ilginçmiş blogunuzda tarifi var mı acaba??

    YanıtlaSil
  5. Aslında ne kadar şanslısın biliyor musun,dikiş dikmenin en güzel yanı kız çocukları için dikmektir.
    Minicik bir şeyde olsa hep çok cici olur asla hata göstermez:)
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. oyy sevsinler elbisenin cici sahibini. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ohh 3. Kızımızın elbisesi de tamam, ne kadar hoş onları mutlu etmek gayet güzel olmuş çok hoş puantiyeleri çok severim, çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok kiz uc tane degil.elbise uc tane sanirim.ben.yanlis.cumle kurdum

      Sil
  8. yeni moda
    olmaya aday ürünler :)

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...