17 Nisan 2013 Çarşamba

Kizima 2. elbisesinide diktim -KIRMIZI EKOSELİ-

Esselamu Aleykum;

Dunki yayınımda dediğim gibi birikmiş olan elbiselerimi tamamladıkça yayınlayacağım diye. Bugunun mahsulu ise bu kırmızı ekoseli elbise.

Üst kısmını kendinden fitilli çok önceden kalan esnek bir bluzdan biçtim. Alt kısmı ise boyu kısaltılmış maksi bir elbiseden artan parça. İç astarınıda benim makinada uzamış yamulmuş olan beyaz badimden biçtim. Artan kumaşlardan yakasına yoyo yayıp cicilik katmaya çalıştım. Amacıma ulaştığımı düşünüyorum ama takdir sizin tabiki...




Hayırlı ve huzurlu kalın........

12 yorum:

  1. Nasılda cici olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık,çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık...
    güzel olmuşlar....
    dikişte baya becereklisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tskler gurmecim
      eh bisiler yapmaya calisiyorum ama ustalikla uzaktan yakindan alakam yokツツ

      Sil
  4. Evet amacına ulaşmışsın ellerine sağlık güzel geri dönüşümler olmuş canım..Huzurla giysin..

    YanıtlaSil
  5. Bunu yayınlama istersen.
    Fermuarın arkadaki iki ucu eşi olmamış sanki gibi geldi bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet abla orda bir iki mm lik bir esitsizlik var. Ama bu hic onemli degilki cunku zaten.ben acemiyimツツツ

      Sil
  6. çok hoş olmuş.ellerinize saqğlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  7. Aaaaa tamamen geri dönüşüm diyorsun yani.. Herşeyden değerlendirme yaparak bak ne cici bir elbise çkarmşsın ortaya. Ellerine sağlık, güle güle giysin kızlarından hangisi olursa artık :)

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...