22 Mart 2013 Cuma

KIZ ÇOCUKLARINA KAT KAT MAVİ DANTEL ELBİSE

Esselamu Aleykum;

Bir süre oldu bu parçayı bitireli aslında ama yayınlamak nasip olmadı:)) Malum bu yaz bir sürü düğün, nişan var bizde Allah nasip ederse...Elimde de metresini 3,5 tl ye aldığım dantellerim  var kullanayım dedim. Bu ara buyuk kzııma çalışıyorum hep...Sırada cimcimeninkiler var inş.

Bir bluzunu kalıp kullanarak, kullanmadığım eski bir penye bluzumu kestim. İç astarını yapmak için yine kızımın küçük gelen siyah bir badisini kestim. Yani üst tarafı tamamen değerlendirdim. Yıllardır dolap bekleyen şeyler.

Alt kısmınada ölçülerini belirlediğim yerlerden makinanın en seyrek zigzagında dikip büzgü yaptım ve diktim. Aslında 4 kat çalışmıştım faat bayağı uzun geldi. Bir katını çıkarıncada biraz kısa oldu ama.Seneyede çıkarttığım katı ekleyıveririm:))

Yakasını bebe yaka çalıştım ki çok sade kaldı robası çünkü. Epey epey yaptığım işleri kendim beğenir oldum. Eskiden ben olacaktım o bebe yakayı tekrar bir daha pervazla dönecektim pehhh:)) Beline de bedenle eteğin birleştiği yere geniş bir kemer yaptım , uçlarına siyah kurdela diktim. Oda evde vardı muhtemelen bir hediye paketinden çıkma..











Maaliyet:

Kumaş : 1 mt 3,5 tl
Fermuar: 1,5 tl
Kurdela:  1 tl
Siyah penye kısmı değerlendirme olarak düşünürsek;
Toplam: 6tl

Hayırlı ve huzurlu kalın....

25 yorum:

  1. Ellerine saglik canim cok hos olmus.. yaka kemer cuk oturmus. mssallah...

    YanıtlaSil
  2. Artik daha guzel oluyor yaptiklarin gule gule kullansin

    YanıtlaSil
  3. çok güzel şık bir elbise olmuş.ellerinize sağlık.güle güle giysin kızınız.hemde çok ekonomik olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikis demek.ekonomi.demek diktigim seyo disaridaki ile ayni fiyata maal edeceksem niye dikmekle ugrasalimki demi. En iyisi maaliyet sifir olaniツツツツ

      Sil
  4. eline sağlık çok şık olmuş.güle güle giysin kuzucun.senin kızlar arasındada ona ditin bana diktin oluyormu.aslında kızların yaptıklarımızı beğenip didişmeside hoşuma gidiyo sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmazmi cnm.benim kucugi cok dile getiremio ama buyugu bana dikmiyoraun diyip duruyo.kucugude aksama kaar ustunden cikartmmo

      Sil
  5. ellerine sağlık.ne güzel olmuş.kızın güle güle giysin.dışardan alınandan neyi eksik.evdekileri değerlendirip ucuza da maletmişsin.becerikli hamarat hanım.maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tskler fatma.disardan.alinca bide ya kolu ya yakasi bi yeri icimize.sinmio en azindn kendimiz dikinceistesigimi gibi yqpiyoru tskler

      Sil
  6. Cok guzel olmus bayildim :) ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  7. :) Oooooohhhh dışardan alsan kimbilir kaç liraya alırdın :) Mavi demişsin burdan gri görünüyor ama eminim ço hoş bir mavidir, zaten model çok güzel dikiş de harika, yaka da çok güzel olmuş. Ellerine sağlık... Güle güle kullansın kızın da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo olmazmı şenaycım biri bin para böle elbiselerin..evet evet mavi tatlı değişik bir mavi. açık antrasit mi desem ne desem:)) Yakayı son anda akıl ettim ama oda hoşluk kattı:)) tşk ederim

      Sil
  8. Zamanla eski yaptıklarınıda söküp yeniden yaparsan şaşırma emi:)
    Ellerine sağlık canım güzel bir geri dönüşüm ile harika bir elbise çıkmış ortaya daha ne olsun..
    Hayırlı Cuma.lar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmazmı abla geçen yıl diktiklerimi gözüm görmüyor bu yıl diktiklerimide seneye gözüm görmez sanırım. bir kaç fermuar hatalarım var onları düzelticem inş

      Sil
  9. çok güzel olmuş ellerine sağlık kızında güle güle kullansın:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık mutlu günlerde giysin cimcime :)

    YanıtlaSil
  11. bu kadar az maliyete, bu kadar güzel bir elbise..Elinize sağlık.Harika olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maaliyetının az olmasıyla güzelliği bir o kadar daha artıyor dikilenlerin

      Sil
  12. prensesler gibi olur kuzucuk.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş gülerek giysin kızın. benim de böyle yakalı elbise dikebileceğim günler gelecek mi acaba?

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...