13 Mart 2013 Çarşamba

KIZ ÇOCUKLARINA DANTEL ELBİSE-PANTALON PAÇASINDAN MİNİ YELEK DİKTİM

Esselamu Aleykum;

Bu aralar nedense iş çıkmıyor elimden. Kızımın ayağını kırıp raporlu evde olmadı, iki kızımın birbirleri ile didişmesi, :)) hasta ziyaretine gelenler derken işler yığıldı. Kaplumbağa hızında ilerliyor dikişlerim.

Dantelden buyuk kızıma olan elbisesinin kalıbından yararlanarak biçtim. İç astarı ile dış dantelin birbirinde n ayrı ayrı durmasını sevmediğim için içle dışı bir diktim. Kol ağızlarına gelince evirdim çevirdm kafamı birtürlü yatıramadım. Çünkü döndüremedim. Tam o sırada Zeynep Ablam imdadıma yetişti. Zaten dönmeyeceğini biye ile döndürmem gerektiğini söledi. Bende biye ile döndürdüm. Kendi kumaşından biye yaparak elimle teğelledim önce sonra diktim:))








Eşimin yırtılan kotunu artık bundan birşey yapmam diye attım çöpe. Dururmuyum huyum batsın. Aldım geri diz altlarını kestim bişi yaparım caaaanım yumuşacık kot atılırmı şincik...Hemen olan ve benim pek sevdiğim yeleğinden kalıp olarak yelek biçtim ve hemen de ogun diktim. Cep çalıştım üzerlerini renkli taşlarla süsledim. Ense hariç hiç bir yere pervaz dönemedim kumaş yetmedi. Ama yumuşak olduğundan kıvırarak rahatca döndüm.





Durumdan iki kzıımda memnun ben onları memnun ettiğim için en bahtiyarım..

Hayırlı ve hzuurlu kalın...

34 yorum:

  1. Süpeeer
    Maşallah çok güzel olmuş yeleğe bayıldım güle güle giysinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim ilk yorum bırakan oldunuz..

      Sil
  2. kotun yeleğe dönüşmüş haline bayıldım mutlaka denemeliyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede denemelisin cnm hem pratik hemd sirin

      Sil
  3. aa yelek çok güzel olmuş gerçektende beceri işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tsk ederim samsun havasi tsk ederim

      Sil
  4. Ellerine saglik canim cok guzel olmus hem elbise hem yelek. cok begendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tsk ederim arzu gindogan.yorumunu da eksik etmwdigin icin

      Sil
  5. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık, sevgili Huzur moda öyle oluyor gerçekten, atmaya birşeyleri ben de kıyamıyorum. Dantel elbise de bir o kadar hoş olmuş, güle güle giyilsin:). Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma cnm.ama.bazen bikkinlik getirio hayir simdi atsam.ben biliyorum huyumu kizim.her kot yelee ihtiyac duydugumda tuh keske atmasaydim diyecm.annem hp der aklinda kalacagina karninda kalsin ymek icin tabi bu tsk ederim

      Sil
  6. Ellerine sağlık canım benim,gerçi ben biye içte kalsın demiştim ama böylede olur elbet..
    Sağlıkla huzurlar giysinler inş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa yani pervaz gibi yapacaktim demi dikip ictende elimde temiz dikis yapacaktim ah abla ah sen.biomionmu bnim acemi oldugumuツツneys bole daha ii oldu degisik bi hava verdi. Bi elbose dah var onuda dedigin.gibi yaparim.akla bak oysaki boynunu dedigin gibi dondum

      Sil
    2. Yok tam pervaz gibi değil,anlatmıştım aslında be güzelim:)
      Biyeyi kes boyuna ikiye katla ütüle sonra kenar kısmını kolun kenarlarına sıfır yerleştirip makine çek sonra biyenin dibinden içe kıvır,ütüle,biyenin kumaş katı olan yerden içte elde bastır demiştim:)Yani içte de dışta da tertemiz bir görüntü olur.Pervazda tek kat yapıyorsun aradaki fark bunun çift kat olması:)Hım pervazda olur kollarda tabi ki:)

      Sil
    3. tamm anladim.pervaz olmadigini biliyorum da ifade etmk.ocin ole dedim. Kol pervazi gibi dikiyorum pervaz diye tabir ettigim.kismi ice dondurup uclarinida ice katlayip(tabi katlama isini basta yapicam ) eld bastiriyorum anladimki zaten. . . Uzun uzun yazdin ツツツ

      Sil
  7. dantel elbise süper olmuş.bende büyük kızıma krem rengini diktim,yayılarım bi ara inşallah.kot yelekde çok şirin,eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa merkla beklemekteyim.o zaman bi dantel projem daha var .kizima calisior butun dantellertsk ederim

      Sil
  8. Öncelikle geçmiş olsun.oglumunda başına geldiği için iyi bilirim.yaptıkların çok güzel olmuş.kızların iyi günlerde giysin.çekiliş yapıyorum.katılırsan mutlu olurum.selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo hemde nasil zor daha buyuklerinden korusun Rabbim.ins cekilis olayina hic girniyorum cunku cikmio stres yapiorum bende bo l sans

      Sil
  9. ellerinize sağlık çok şık olmuş..

    YanıtlaSil
  10. Oyyyyy öncelikle yeleğe bayıldığımı belirtmek istiyorum :) Dantel elbise de çok hoşmuş ama yeleği nedense daha bir şirin buldum. Güle güle giysin kızların şimdi onları memnun edince daha mutlusundur şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yelek çok cici oldu. e herşeyın miniği daha cici nedense yuzden..hem nasıl mutluyum özellikle diktiklerimi bğendiklernde hele ufaklık 2,5 yaşında ama bana cici yaptı annem diye fır fır dönüo:))

      Sil
  11. ayy ne güzel olmuş bunlar.kızlarınız işyi günlerde kullansın.feyzanincicileri.blogspot

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım...
    çok marifetliisn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim canım aman ne marifetı kotunun iyisi diyelim

      Sil
  13. önceliklee çooook geçmiş olsun Rabbim tez zamanda şifa versin kızınıza. Diktikleriniz de harika elleriniz dert görmesin ancak fotoğrafları biraz daha büyük eklerseniz rahatça görebiliriz :) sevgiler

    YanıtlaSil
  14. fotogtafin boyutlqri ile oynamiyorum aslinda cercvesiz olanlardqn bahsdiyorum. Ama ne hikmetse kucuk oluyolar tsk edrim

    YanıtlaSil
  15. Harikasın hiç aklıma gelmezdi paçadan yelek. Ellerine sağlık, bundan sonra paçaları atmıyoruz:)

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık her ikisi de çok güzel güle güle giysinler

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş. Annemde babamın pantolonlarından bana jile dikerdi.

    YanıtlaSil
  18. Masallah size..dikiş bilen bayanlara hayranım ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  19. ayyy maşallah yaa.ne güzel.bende kızlarım için öğrencem inş.ellerinize emeklerinize sağlık.sizi izlemeye alıyorum.bana da beklerim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. her ikisde çook güzel olmuş ellerinize sağlık güzel günlerde giysinler inşallah yavrularınız hele şu paçadan yelek olayına bayıldım hemen aklımda bi kenara kayda aldım en kısa zamande deneyeceğim inşallah sizde sevgi ve huzurla kalın.Benim sayfamıda ziyaret ederseniz çok memnun olurum hoşça kalın :)

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...