2 Şubat 2013 Cumartesi

BURBERRY DETAY KORSAJLI YARIM DAİRE ETEĞİM

Esselamu Aleykum;

Bayağı oldu bu eteği dikeli. Ama uzun bir süre ütüleyip giymek nasip olmadı. Şöööle üstümde giymişken fotoğraflayıp post yapayım dedim hep bir aksilikle unuttum. En sonunda bir hırsla kombin yapayım dedim bu seferde telefonumun şarjı az olduğundan flaşı çalışmadı. Aksiliklerle baş ede ede bu haliyle en iyisi post yapmaktı.

Aynı modelin tek rengini müşteriye diktim. Burberry kumaşımı bir yerde kullanmak istediğim için bu model tam bana göreydi. Apolatlerini burberry kullanarak zincirledim. Kumaşımın metresini 1,5tl ye almıştım. 2 mt den çıktığına göre 3tl, birde fermuar 3,5tl ye mal oldu bana eteğim. Çok severek giyiyorum üstümde hiç yok sanki. Kumaşın yüzü satenimsi , içi mat kahve. Tril tril.  Ben tersini kullandım. Saten kısmı içe getirdiğimden astarda dikmedim.






Şu aralar aşağıdaki kumaşımdan arka ve önden A pileli kışlık bir etek diktim. Temizlenip ütülenmesi kaldı. Yine aynı kumaştan kızıma bermuda şort kestim fakat fermuar kapama ve yan cep çalışmayı bilmediğim için beklemede...



Hayırlı ve huzurlu kalın....

13 yorum:

  1. Bende çok istiyorum öyle kumaşlar bulup dikmek. Bizim burda biraz pahalı, ya da ben yakalayamıyorum öyle ama şu an hazır alsam daha mantıklı yani :)
    Ellerine sağlık, iyi günlerde giy inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık....
    çok uyumlu bir kombin olmuş....

    YanıtlaSil
  3. daire etekleri kullanmak çok büyük rahatlık iyiki moda olmuşlar çok işimize yarıyor. iyi günlerde kullan cnm.

    YanıtlaSil
  4. elinize ve emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. çok şık olmuş canım ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş. huzur moda ayrıca ucuza maletmenizde çok hoş.blok isminide çok sevdim.takibe aldım.banada beklerim.

    YanıtlaSil
  7. Özellikle kemer detayını çok sevdim, aksilikler seni biraz yormuş olsa da eline sağlık çok güzel olmuş eteğin:)

    YanıtlaSil
  8. Kloş etek modellerini bende çok severim.Burbery kumaş detayı ayrı bir hava katmış.İyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller kemer detayı süper hayırlı günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  10. Çoook güzel olmuş canım ellerine sağlık keyifle giy canım..

    YanıtlaSil
  11. Aleyküm selam.Harika olmuş gerçekten.iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...