25 Şubat 2013 Pazartesi

BERMUDA ŞORT-KELEBEKLİ BLUZ-A PİLE MAKSİ ETEK

Esselamu Aleykum;

Ara verdim yazmaya. Bu arada eşimin anneannesini kaybettik. Onun cenazesiydi, okumasıydı, Kur'an' ıydı, mevlütüydü bayagı gerilerde kaldım. Gen giden de olunca e bide miskinlik. Çocuklarla ancak bu kadar dikebiliyorum.

Kumaşına vurularak aldığım 2 mt kışlık tüvit kumaştan kızıma bermuda şort, bana da maksi önden ve arkadan korsajlı a pile etek diktim.

Kızıma diktiğim model 2012 aralık sayısı 153 nolu model. Dikmek isteyenler için, benim kızımın boyu 155 ben 152 kalıbı biçtim. Çok az bol geldi. Demek ki Burda' ların bir beden büyük olduğu kalıplarının devam ediyor.

Üstüne de 1 mt' den kelebekli jarse kumaştan onun üstune olan bluzdan kalıp olarak kullanarak bluz kestim. Etek ve kollarına lastik geçirdim. Arka ortaya metal fermuar diktim. Yakayı da borda su taşı ile topladım. Gozume yetişkin bluzu gibi gelince deri hazır cep diktim. Ama bu cep konusunda kararsızım. Farklılık aykırılık olsun istedim. Dantelden kottan yapmayı düşündüm o cebin fakat istediğim gibi durmadı. Çıkarıp çıkarmama konusunda kararsızım. Fikirlere açığım.







Şu aralar bide mesneviye sardım mı.... Çık çıkabilirsen için içinden. (Kafamı gömüp hiç kaldırmadan kitap okumam geldi bu aralar)Elif Şafak Aşk kitabını bitirmiş bulunmaktayım. Sırada Aşkın Gözyaşları olan 3 ciltlik seri var. Hadi bakalım..
Ahhhh Şems-i Ahhh.....Koca dünyada seni kaç anlayan çıktı ki.....
Tabi ben bu postu bitirene kadar kitapta bitti:))


Hayırlı ve huzurlu kalın.

10 yorum:

  1. Başınız saolsun arkdşım
    Yokluğunu farkettim ama tasminde ettim bi rahatsızlık bir durum falan vardır diye..

    boyunca kızın var bnm kız gibi :) ne güzzel..
    Şortuda kelebekli bluzuda çok güzel olmuş yakışmış kızına güle güle giyinsin senin eteğinde öyle çok güzel

    Ellerine kollarına sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim cnm benim...
      Allah razı olsun..
      Biraz can sıkıntısı biraz yoğunluk birazda tembellik kayboldum bu aralar.
      Sanırım sende pek yoktun farkettım hayırdır inş.

      Evet koca kız oldu benım buyuk sıpa. Allah bağılasın Rabbim hayırlı gunlerini göstersın herkesın evladının..

      Beğenmene sevindim. Bu aralar foto çekimimde görüntülerim bozuk çıkıyor bende anlamadım:(((

      Sil
  2. Başınız sağolsun.allah rahmet eylesin.şort ve bluz güzel olmuş.bence cep yakışmış.etekte ara boyu ben de sevmiyorum.elinize sağlık.iyi günlerde giyin ana kız.takibe almıştım zaten.banada beklerim.

    YanıtlaSil
  3. O küçük gelmiş gibi duran etek boyuna şanel boy deniyor canımıniçi:)
    Ellerine sağlık hepside güzel olmuşlar.
    Tekrardan başınız sağolsun sabır diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o şanel boyu biliyorum abla
      şanel boylar bana bilekten 10 cm yukarıda kalıyor. bunu seviyorum.
      maksilerde bilekten aşağıda oluyor bunuda seviyorum
      benim sevmediğim tam bileğimde kalanlar.
      yani orda bir kemik varya neydi adı:)))heh işte orda kalan boyları sevmiyorum:)))
      diktiklerimi beğenmedinmi:((
      nasıl oldun?

      Sil
  4. Başınız sağolsun,bende diyordum nerelerde acaba? Diktiklerin de çok hoş olmuş ablacım güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık :)
    başın sağolsun kuzum bekler lezzetlin:))

    YanıtlaSil
  6. güle güle giysin kızınız .elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Başınız sağolsun.
    Kıyafetler çok hoş olmuş :)
    blogunu yeni buldum,banada beklerim belki izleyicim olursun takipleşelim sevgiler :)
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Başın sağolsun
    Üretimler süper, hem kızının cicileri hem seninkiler
    Bu arada kızlarını küçük sanıyordum Maşallah boyunca kızın var
    Sevgiler hemşo

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...