8 Ocak 2013 Salı

POLAR ATKIDAN HIRKA YAPTIM

Esselamu Aleykum;

Elimdeki yarım işlerim bitmedi. Sipariş olarak yaptığım 2 etek bir peplum, ne yazıkkı fotograflayamadan gittiler sahiplerine.

ŞU aralar bir yoğunluk bir miğde bulantısı ile de uğraşınca kontrollerden vakit almadı post yapmaya.

Uzun zamandır elimde olan ilaç firmesının verdiği poları kalıteli olan bir atkı vardı. Reklam logolu olduğu için kullanılmadı. Öylece kaldı bir kaç yıl.Atsan atılmaz satsan satılmaz.. E serde değerlendirmecilik huyuda var. Arkadaşımın doğacak bebeğine bir hırka yapayım dedim. Kestim biçtim sonuç umduğumdan da güzel oldu.

 Yakasını pervazla döndüm ki fermuar boynunu acıtmasın die. Uğur böceğine uyumlu renk fermuar da dikince giydirmeye kıyılmaz :))








28 yorum:

  1. çok güzel olmuş bayılıyorum sizin bu değerlendirmelerinize:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. tşk ederim Qbir kum tanesi

      Sil
    2. ellerine sağlık ablam bee:) marifetlilik bu olsa gerek,güle güle giysin kuzucuk :)

      Sil
  3. Atkıdan ancak bu kadar güzel bir hırka olabilir heralde.elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok başarılı tebrik ederim.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş bu hakikaten atkıdan hırka hiç aklıma gelmezdi herhalde ama ne güzel sıcacık birhırka olmuş ohhhhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt yumusack ve sicacik bisi oldu sahibi bayildi

      Sil
  6. süpersiniz valla ne denılebılır kı emegınıze sağık

    YanıtlaSil
  7. Oy maş...elllerine emeklerine sağlık canım ne güzel olmuş.
    Geri dönüşüm candır...
    Bitmedi mi antibiyotik hala çok gıcık bişey sürekli mide bulantısı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tskler ablam....
      bittide yeni baslatti migdwmi solefim degistirdi ama bu defasida mide agrisi yapiyomys yapmz ins bakalim

      Sil
  8. çok şeker olmuşşşş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Çok başarılı ve muntazam olmuş.
    Güzel günlerde giyinsin inşallah oğlunuz...
    Selamlar...

    YanıtlaSil
  10. ay cok guzel olmus, ama zararlarini okuyunca cok cekimser kaldim ben:( Bende aldim icli disli bir polar kumas. Ama zararlarini ogrenince kaldirdim, oylece duruyor:(( ne yapmali bilemedim ki simdi???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bilmiyorum mevlude abla..mumkun oldugunca uzak kalmaya basladim vende bilemiyorum
      buyuk kizim hep polarla buyudu hirka ust bas battaniye...tevekkul en iyisi sanirim

      Sil
    2. Haklisin hayatim, insan guzel seylerin cazibesine cok cabuk kapiliyor, bende kendimi tutuyorum ama bakalim nereye kadar:))

      Sil
  11. Çok güzel olmuş ne yaratıcısınız Maşallah :) Benimde amatör olarak yapmaya çalıştığım bişeyler var gözatarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  12. Canım Maşallah ne diyim artık bende sizlerden göre göre yaratıcı olmaya başlıyorum wallahi güzel bi fikirmiş Ellerine sağlık bende bloguma beklerim hoşçakal.

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık çok güzel fikir..

    YanıtlaSil
  14. geri dönüşümün alası olmuş bu ;)
    çok güzel
    ellerine sağlık huzur..
    Birdahaki blog paylaşımımda sana yer vermek istiyorum iznin olursa
    İzliyorum sende izle diye paylaşıyorum
    adlı başlık ile 2 blog tanıttım 3. sen ol istiyorum bu proje gönlümü aldı bnm ;)

    YanıtlaSil
  15. Harika birşey bu maşallah size süper fikir;). Hem de çok sevimli:)

    YanıtlaSil
  16. Çok tatlı olmuş, güzel fikir :) elinize sağlık..
    Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım sizi.. diğer yazılarınızı ve diktiklerinizi de inceledim biraz, hepsi çok hoş :)

    kurdelelikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık güzel bir değerlendirme ve hediye olmuş.
    Mide bulantısı hayırdır... Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...