28 Ocak 2013 Pazartesi

KIZ ÇOCUKLARINA KÜRK BOLERO ÖRDÜM

Esselamu Aleykum,

Kaç saatir post yazıyorum. Amma birikmiş. Sırayla güncelleyeceğim artık.

Bu kızlar için kürkümsü boleromsu şeyler pek moda oluyor kış gelince. Peluş olanlarının fiyatını sordum. ben o paraya kaç metre kumaş alırdım. Aldığım o kumaşla iki kızıma bana vede arkadaşlarıma bile yelek çıkardı inanın.,,

Elbiseleri ile giymek için küçük kızımada lazımdi böyle birşey. E peluşu dikmekde zahmetli. Eve sokamam zaten kızım öksürür durur.

Şu sakallı ipten öreyim dedim . Yüncüye gidince bu iple karşılaştım . Asıl amacı bebek battanıyesi örmekmiş ama... Dedim bu tam bana göre. Bir çok yerde kullanılabilir. Şimdiden fikirler uçuştu kafamda.

Ben kızımın bir hırkasını ölçü alarak ördüm. Önlerini açık yaptımki elbiselerin modeli gözüksün diye. Ben bu ipi 5 no ile ördüm. ama sanırım 6 no tam iyi olurmuş.

2 yaş için
Arkasını 40, kollarını 25, önünü ise 5den başlayıp her sırada çoğalttım.





Hayırlı ve huzurlu kalın.....

17 yorum:

  1. Ana kuzusu çok güzel duruyor bizim arkadaşlar örmekten bir hal oldular:) yumuşacık:) Elinize sağlık:) Çok cici birşey olmuş:) güle güle giyilsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben gec kalmisim kesfetmekte demekki

      Sil
  2. Super olmu$ gule giysin cimcime:-)

    YanıtlaSil
  3. pamuk gibi sıcacık tutar kızımızı.maşallah hamarat annesi olunca giyer çeşit çeşit. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. marifetli hatunsun...
    çok güzel olmuş...
    canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. £tskler gurme sirine

      bizde cok begendik dalency tskler

      hemn al bencede yasemin

      mevlude abla sende yapda bakim

      zeyzey bencede goster hemn orsun.klozet takimida dusunuyorum bundan

      tsk ederim zeynp abla

      gullerledikis yok sisle ordum.yeniblogunu izlemeye alucam ins.tabi telden olmuyor aklimda

      Sil
  5. Bayildim cok seker olmus hazirlari aratmamis gercekten tebrik ederim

    YanıtlaSil
  6. ipe bayıldım süper bende alıcam hemen birkaç yumak

    YanıtlaSil
  7. Bende istiyoruuuummmmm:)) Cok guzel olmus hayatim yaa

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş.elleriniz dert görmesin.Anneme göstermem lazım oda örsün kızıma.

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel olmuş canım ellerine sağlık.
    Sıcasık tutsun inş..

    YanıtlaSil
  10. Tığ mı şişle mi ördün
    Çok beğendim ellerine sağlık

    Bu arada gulkokuları bloguma www.gullerledikis.blogspot adresine taşıdım, tekrar izlemeye almak istersen

    YanıtlaSil
  11. ne güzel olmuş.Hem ip hem de bolero çok hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
  12. Canım yorumlarını www.gullerledikis.blogspot.com adresine iletirsen sevinirim
    Çünkü bir süre sonra yorum yazığın gulkokulari adresini kullanmayacağım. İzlemeye de yeni sitemde devam edebilirsin.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş.bende benim kızlara yapabilirim.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. tığlamı ördün cnm?şişle mi?

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...