21 Aralık 2012 Cuma

TUNUS İŞİ KEDİLİ HIRKA ÖRDÜM


Fotoğraf

Esselamu Aleykum;

Aşama aşama kaydettiğim resimlerim benim hatam sonucu kayboldular. Şu an burada gördüğünüz fotoğraflar instagramdan yakalayabildiklerim...üzgünüm...

Kızımın kış geldimi tek ihtiyacı hırkalar. Bol bol hırka giydiriyorum . Evim ne kadar doğalgaz istediğimiz ayarda yaksakda ısınma problemli bir ev. O yüzden hırkalar tek kurtarıcım.

Bir zamanlar daha bu dikiş merakım yokken aklım hep yünlerdey di. İyide stok yapmışım ki, ör ör bitiremedim yıllardır. Dağıttıklarım da cabası. Dedim ben bir hırka öreyim benim ufaklığa.

Tek pembe tek gri birazda sarı ile işe başladım. En hızlısından olan tunus işi ile örmeyi seçtim. Arka ya gri, Öne pembe yetti. kollara sarı yapayım derken zang ip bitti. Ben ip azaltayım diyorum. 3 ip azalıyor, bir ip çoğalıyor stokda.





Birazda yeşil kattım fermuarıda yeşilden dikip arkayada kedi temasını işledim Ortaya bu çıktı. Tamda üstüne göre oldu. İlk defa bir örgüm büyük olmadı şaşırdım..





Oh sıcacık giysin...

Hayırlı ve huzurlu alın.....

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, belliki elinizin yeri çok güzel.
    Renkler uyumlu, kediler zaten gel beni mıncıkla diyor:)
    güzel günlerde giyinsin güzel kızımız inşallah.
    selam ve dua ile...

    YanıtlaSil
  2. ohh sıcacık tutsun tabi,ellerine sağlık, oğlum küçükken bunların evli modeli vardı bende ondan örmüştüm:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ^-^
    Keyifle kullansın.

    YanıtlaSil
  4. ana başa taçimiş valla ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Kediler çok hoşuma gitti Ellerine sağlık güle güle giysin kızın

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş orjinal gibi :) Küçük hanımımız güle güle giysin :)

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...