13 Aralık 2012 Perşembe

KÜÇÜK KIZIMA DEĞERLENDİRME HIRKA DİKTİM

Esselamu Aleykum;

Aşama aşama kaydettiğim resimlerim benim hatam sonucu kayboldular. Şu an burada gördüğünüz fotoğraflar instagramdan yakalayabildiklerim...üzgünüm...

Büyük kızımdan kalan ama hiç giyilmemiş boğazlı bir badi vardı. İçi yün dışı penye . Sıcak tutan kalın birşey. Sırf boğazlı diye giymemişti, zaten kendisi de pazar ganimetiydi.



Neyse yıllarca bekletmişim geçenlerde elime geçti. E benim kız büyüyene kadar bekletecekmiyim bunu dedim. Sanki yıllardır bekletmiş olan ben değilmişim gibi.

Aklıma fikir geldi. Bana da o fikir geldi mi hemen o anda yapıcam onu. Vay malzemem eksik vay sonra yaparım hiç bana göre değil. Sonraya kalırsa o yıllarca bekler en sonunda da çöpü boylar..O yüzden de elimde ıvır zıvır malzemelerim hep vardır.

Yine böyle bir zamanda hemencik bir hırka yaptım küçüğüme. Kendi hırkasından yararlanarak kestim. Kollarını küçülttüm.Diktim, birleştirdim. Yakaya son kumaşını bitirene kadar pervaz ekledim, temiz olsun diye. Herseyide uydurarak yapacak değilim ya:))Uydura uydura adım uydurukçuya çıktı:))

Elimde laci fermaur vardı. E sırıtacaktı da. Niye sırıtsın dedim diktim . Arka  ve önüne iriki ufaklı burda yaptığım dönüştürme çalışmamdan artan laci penye kumaştan fiyonklar yaptım. Ortalarınıda renkli keçelerle tutturdum. Biraz büyük yaptım hırkayı. Bu yüzden arka bele lastik geçirip büzdüm. zira arka detayı olan şeyleri çok severim.




 İşte ortaya bu çıktı.





Hayırlı ve huzurlu kalın.....

12 yorum:

  1. Nefis olmuş nefis...Ellerine sağlık canım sıcacık tutsun inş..
    Hayırlı Cuma.lar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yorumm hep senden oluyor abla bu ayri guzel...

      Sil
  2. Çok güzel bir değerlendirme olmuş, fiyonklar öndekiler ayrı şirin olmuş, arka fiyonga ise bayıldım öyle şirin durmuş ki, ellerinize sağlık:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gogok tsk ederim.klasik seyden ziyade detayi seviyorum.taktim bu ars donusumlere

      Sil
  3. işte böyle cicileri görünce dikiş bilseydim keşke diyorum harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda bu tarz donusumlere dikus gerekmior eldede birlestirwbiliyorsunyz.ben eskudn oyle yapiyordum...

      Sil
  4. harika olmuş...tek kelime ile...

    YanıtlaSil
  5. cok güze olmus ,, güle güle giysin kücük fistik ... bende dikis ögrenmek istiyorum .. insallah ögrenecek firsati bulurum ....

    YanıtlaSil
  6. ELİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ.

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...