18 Aralık 2012 Salı

KEÇEDEN YAKA KOLYE YAPTIM

Esselamu Aleykum;

Aşama aşama kaydettiğim resimlerim benim hatam sonucu kayboldular. Şu an burada gördüğünüz fotoğraflar instagramdan yakalayabildiklerim...üzgünüm...

Ne zamandır görüyordum bu yaka kolyeleri. Aman aman ne moda oldu. Geçer dedim geçmedi de. Zaten böle vintage gibi eski hanım hanımcık gibi duran detaylı şeyleri çok severim.

Bir kaç mağazada uçuk fiyatları görünce önce geri durdum ama, internette arayışım bitmedi. Lilibebek arkadaşımın yaptığı plastik bidondan olan yaka kolyeyi yapacaktım ama , bidon boşalmadı:))

Derken blog gezinirken bir arkadaşımız (hatırlayamıyorum) yaka kolyenin şablonunu paylaşmış. Bende bakarak  a4 boyutunda kağıda çizdim. Eşitledim. Hatta bir tane düz bir tanede oymalı kalıp çıkarttım. Elimde olan bir adet siyah keçeden hemencik kesiverdim. Çok çok her yeri dolu olan yakaları pek sevmiyorum diye hafif atlatmaya çalıştım. Arkasına da kurdela diktim. Benim çok hoşuma gitti.








Kullandım fakat tek sorun boynunuzu sağa sola çevirirken yaka sürekli dönüyor. Sanırım üstünde kat kat boncuk metaryal kullanmalarının nedenleri bu. Ağır olsun ki sağa sola dönmesin. Bu konuda bilgisi olan varsa dinlerim.

Hayırlı ve huzurlu kalın.....

18 yorum:

  1. elinize sağlık..güzel olmuş valla :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç bir bilgim yok canım güzel olmuş ellerine sağlık..Aksesuar kullanma özürlü olduğumdan hiç ilgilemedim bu yaka kolyelerle..Üzerinde de görmek isterim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su elimdeki islerim bi bitse agir aksak ilerlemio ....post yapicm .dantel yelegimn postu duruyodaha

      Sil
  3. El çiziminden çok daha profesyonel duruyor kalıbın, eline sağlık, sade ve şık olmuş...Belki sabitlenebilir kıyafete el dikişi ile.. Kolayca sökülebilecek bi şekilde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz cizimim iyidir.
      Sabitlemeyi bende dusundum ama hersryle kyllanabilmek istiyorum.

      Sil
  4. ya bende yapıcam çok hoşuma gitti :)9

    YanıtlaSil
  5. Bende yaptim aynisini ama benimkinde donle yapmadi. Be de sadece dilimleri susledim sade oksub diye. Ama ben triko elbuse uzerine taktim. Belki elbise kumasindan kaynaklaniyordur donme. Yada yaka oyuntusunu fazla vermediginizden. Uzerinizde gorursek sanirim daha iyi yardimci olabiliriz. Cok chic olmus elinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim elbisemde kalın kışlık penyeydi döndü. yaka oyuntusunu fazla vermemiş olabilirim evet. boynuma değiyordu yaka döndürdükçe oda döndü. hatta bi ara arkadaki kurdale önümdeymiş bile:))

      Sil
    2. yo yo şifre çözücü benim zaten. bende telden yazdığımda aynı böyle oluyor. geri dönüp düzeltmekde bayağı uğraştırıyor. alışkınım yani. arkadaşlarımda farkındaki sanırım hiç bişi demiyolar bana. tşk ederim güzel yorumlarınız için

      Sil
  6. Ay supersiniz, aksam aksam bayagi guldum:)) bu arada onceki yorumumu bende okudum bir sifre cozucu gerektigine karar verdim:)) Telefondan yazinca bayagi bir hata yapmisim:)) Pardon:)) Yaka oyuntusunu biraz daha derinlistirerek boynuzdan kurtarin belki faydasi olur:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş
    Bence yaka oyuğunu biraz daha fazla kesebilirdin Ama başka birşey ekleme bu hali daha güzel.

    YanıtlaSil
  8. Ayrıca güzel günlerde kullanman dileğimle...

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık. bende yaka yapmak için kalıp çıkarıyorum. bakalım sizin yaptığınız gibi güzel olacakmı.

    YanıtlaSil
  10. slmlar...yüklediginiz resimler en bastaki haric görünmüyor :(..bende yaka yapmak istiyorum..kalibi nasil cikartabilirim..lütfen yardim edin.ben kece üzerine boncuklu yapmak istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanim. Bir hata sonucu resimlerimi kaybettim. Ilk resimdeki sablonu pinter edip ciktisini alabilirsiniz. Yada resmi buyutup pc ekranindan persuman kagidina kopya yapabilirsiniz. Gerisi cok basit kecenize koyup kesmek istediginiz bicimde süsleme k kolay gelsin

      Sil
    2. Hatice hanim. Bir hata sonucu resimlerimi kaybettim. Ilk resimdeki sablonu pinter edip ciktisini alabilirsiniz. Yada resmi buyutup pc ekranindan persuman kagidina kopya yapabilirsiniz. Gerisi cok basit kecenize koyup kesmek istediginiz bicimde süsleme k kolay gelsin

      Sil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...