13 Kasım 2012 Salı

BURDA 2012 EKİM SAYISI ELBİSE DİKTİM

Esselamu aleykum;

Burda nın ekim sayısındaki elbiseyı diktim. Çok oluyor dikeli hatta 2 kere giydim bile. Telefonumdaki fotoğrafları hala pc ye taşımakta problem yaşadığım için hep ertelendi...

Üstunde bir kaç değişiklik yaptım. Bedendeki açı penslerı modeldeki gibi yaptım çok bol oldu. Bende kendimce bi çözüm buldum ama oda olmadı. tekrar eski haline getirip pens boylarını uzatıcam.

Renk koyu ve desensiz olduğu için mdel göstermiyor.

Modelde arka ve ön yaka V yakaydı. ben bebe yaka yaptım.....

Bir çok kemerle değişik kombinler yapılabilir.....

Ya duruştan yada o penslerde ki sorun yüzünden bi garip görünüyorum önden..


Elbise bu modelde de zaten bedendeki ve etekteki pensler a pile modunda. ben tam modeldeki gibi yaptım..Beli bıraz aşağı çektiğim için üstü acaip bol oldu. Bende çözüm olarak bedendeki o pilenin 5 cm üstune küçücük bir pensdaha attım. O göğüs kısmını dardı. Şimdi o pensi söküp modeldeki pileyi biraz daha uzatıcam ...yada hiç uzatmadan olduğu gibi bırakıcam....






24 yorum:

  1. renk seçiminiz çok iyi ..önden bakıldığında bi potluk var ama arkadan duruşu çok iyi..ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt gulhan hnm bi sorum vsr on bedende du bakalim cozecm ins

      Sil
  2. zaten burda nın kalıplarında mutlaka bi sorun oluyor.dikerken üzerinde oynamak gerekiyor.yine de güzel olmuş elbiseniz elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt neredeyse 2 beden buyuk oluyolar

      Sil
  3. Pens problemlerinizi bilemem hakikaten ama :) eteğin duruşu harika olmuş. Hele arkadan dökümüne bayıldım diyebilirim... Yakasıyla falan oynamanız güzel olmuş kendinize en uygun halini bulmuşsunuz :) Güle güle kullanın hatta kullanmışsınız bile yine de huzurlu dikişler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arka goruntusune bende sevdim....olmadi arks gibi yapsrim onu de

      Sil
  4. Canım belden gelmiyormu öndeki A pliler gerçi dergiyi görmüştüm ama modele bakmadım hiç Birde görsellerinde bir sorun var yarısından bölünmüş gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla gorsellere baktim gayet norml gozukuo bende.
      Evt a pileler belden gelio.azcik diktim ben bollugu yok etmek icin...asiri bol oluo...

      Sil
  5. çok güzel dikmişsiniz ellerinize sağlık...
    önündeki potluğuda halderseniz çok iyi olacak...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş ellerinize sağlık iyi günlerde giyin:)

    YanıtlaSil
  7. tek kelimeyle süper başkada birşey demiycem

    YanıtlaSil
  8. İnanmıyorumm aynı renk dikmişiz hem de aynı modeli :))) pişti olma şansımız sıfır ama :D ben de yarın eklemeyi düşünüyordum daha giyemedim üzerime :) Ellerine sağlık vallahi çok da yakışmış

    YanıtlaSil
  9. Ayy bi dakka bi dakka :D benimki kasım sayısındaki pilili model idi karıştırmışım :) Ama çok benziyorlar değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten senin diktigine cok benzio.seninkinde ple daha ck o kafr...ama ondanda dikecm ins

      Sil
  10. Aynı modelden bende diktim.Ben de pens yerlerini üstüme göre değiştirdim.Ve pileleri diktim.Yakasını biraz daha kapalı ama aynı yaptım.Henüz bloga ekleyememiştim.Yeşil-siyah renk kullandım.Üzerinizde çok güzel olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güneş sabırslzıkla belıyorum senınkınıde..o yaka öle kullanılmazkı zaten..

      Sil
  11. ellerinize sağlık çok şık olmuş.iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık yenisezon elbise modellerini oldukça başarılı buldum.

    YanıtlaSil
  13. çok şık olmuş güle güle giyinin..bu arada sizin balkonunuza bayıldım..tabi eliniz değmiş o başka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederım ceyda taa balkonumun posunu okuduysan bloğumda bayağı dolaşmışsın demek. bu benı daha çk sevındırdı..

      Sil
  14. 3 4 aydır blog takip edince öyle oluyor çoğu kişininkini sonuna kadar bitirdim ama şimdi kafa çorba gibi hangisi hangisiydi diye..

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...