11 Ekim 2012 Perşembe

TŞÖRT, KAZAK DĞERLENDİRME

Esselamu aleykum arkadaşlar;

Bir kaç gündür yeni post giremedim. Elimdek işler post yapılacak, bekledi durdu. Sebebi ise fotoğraf mak olmayışı. Aramadığım yer kalmadı ben biliyordum küçük cimcimenin işi olduğunuda fotoğraf  makinanın, elektrik süpürgesinin. içnden çıkacağını hiç tahmin etmemiştim:)) Bir arada çamaşır mak. içinden margarin çıkmıştı.Gardolabının içinden meyve emziği, yine çamaşır mak. içinden kullanılmış çişli bezler:))

Velhasıl;

Bu arada boş durmadım.Evde ne kadar giyilmeyen, küçülen, dolap bekleyen badi tarzı esnek giysiler varsa döktüm ortaya.Kızımın taytından yararlanarak tam 14 tane tayt diktim.Yok iğnesiydi, lastiğiyd,i cimcimenin hastalığıydı, bayağı sürdü elimde ama deydi doğrusu. En azından değerlenmiş ve dolaplar biraz olsun aralanmış  oldu.

Sonra geçensene eşimin yırtılan süveterinden kestiğim yelek öyle bekledi durdu. Tuhafiyeye girmişken onada hazır biye alıp hallettım .Artan biyelerden düğme kopçanı ve minik fiyonklar yaptım...


Bunlar babasının küçülenleri. Küçülenleri diyorum çünkü; cnm goncam gün geçtikçe büyüyor.Fazla esnek olmadığını farketmeyip vurdum makası o yüzden bu üçü, pantalon içine giydi giydi dahada sığmazlar:))


Bunlarda benim kulanmadıklarımdan çıkanlar. Griler kendinden simli,


Bunlarda ablasının küçülenleri.



5 yorum:

  1. Ellerine sağlık..Ne güzel olmuşlar..
    Dolapta ferahlamıştır.:)

    YanıtlaSil
  2. tayt fikri süper cnm.ellerine sağlık.ablasının taytları çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  3. maşallah size evde küçük çocuk olunca neyi nerde bulacağımız zor tabi:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar ablacım güle güle giysin bıdık,bende de değerlenmeyi bekleyen çok şey var ama makina alınca inşallah...selam ve dua ile Allah'a emanetsin ...

    YanıtlaSil
  5. Oooh ne iyi olmuş, ellerine sağlık, aferin.Dolaplarda yer açılmış, fıstığın bir sürü taytı olmuş, ev ekonomisine katkı sağlanmış. Çöpe gidebilecekken ne çok işe yaramış, ne güzel.
    Becerikli ve tutumlu insanları çok severim.

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...