2 Ekim 2012 Salı

KEÇEDEN TAÇ SÜSLEDİM

Esselamu aleykum;

Bu sefer dikiş dikmedim. Bu defa kızıma keçeden taç süsledim.

Buralarda keçe bulmak mümkün değil.Bir kaç yıl önce bulmuştum oda incecik değil kapkalın bişi ham keçe midir nedir? Kessen dağılıyo kesmesen şekil olmuyo.Kaldırmıştım bi köşeye.

Okul sezonunda eskinin 1 milyoncusu, şimdinin çok çok milyoncusu diye tabir edilen bi yerden tesadüf üzeri buldum. El işi faaliyetleri için. Hatta eva kartonlar bile vardı da fiyat konusunda uçtukları için almadım. Keçeleri 10lu paketlerde hazırlamışlar a4 boyutunda hepside. Fiyatıda 7 tl.

Biraz nette fikir edindikten sonra kızımın eskiyen taç demirlerine bazı süslemeler yaptım. Bence çok renkli ama eğlenceli oldular. Bakalım sizlerde beğenecek misiniz?







8 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, çok şirin olmuşlar...

    Yenileme her zaman objeyi farklılaştırır. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık..Maalesef burada da keçeyi öyle yüksek fiyatlara satıyorlar:(

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin güle güle kullansın :) kolaylıklar diliyorum takibe aldım sizi bana da beklerim canım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ÇOK HOŞ VE RENGARENK OLMUŞ IYI GUNLERDE KULLANSN KIZINIZ ELLERNZ SAGLIK :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık ilk deneme için güzel bir çalışma olmuş
    Artık kapı süsleri falanda yaparsın sen

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik, cok guzel ve farkli olmus, bende bloguma beklerim http://kuyame.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ellerne sglık hayatım sana tatlı bır hedıyem var:)

    YanıtlaSil
  8. Güzel olmuş , çok sevdim !
    Ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...