24 Ekim 2012 Çarşamba

ETAMİN HAVLU İŞLEMELERİM

Esselamu aleykum;

Öncelikle herkesin mübarek Kurban Bayram ını kutlar, daha nice bayramlara sevdiklerinizle, hayırla ve huzurla ermeyi hepimize nasip etsin inşAallah..

Malum bayram gezmeleri başlamadan son postumu yazayım dedim. Sonra elim bir kaç gün pc ye değmeyecek, değsede post yazacak kadar vaktim olmayacak..

Etamin işlemeyi çok ama çok severim . Tek tek ilmek ilmek işledikçe sırasıyla ortaya bişilerin çıkıyor olması beni çok mutlu ediyor. Öyle duvarlarımda kediydi böcekdi insan portreleriydi onları asmayı kullanmayı sevmiyorum. Ben daha çok manzara tarz şeyleri seviyorum. Çiçek böcek gibi etaminleri anca havlulara işleyebilirim dedim çıktım yola. Bayağıdır yapmıştım son rutuşları yeni bitti denebilir.


İlk bir kaçıda kurdela nakışı öğrendiğimden kalma. Sevmedim ben kurdela nakışını hemde kullanışsız buldum O yüzden bıraktım..

Bunlar için özel goblen ipleri almadım. Goblenede ayrı bir hevesim var orası da ayrı bir konu. Önceden kalma iplerim Birde tesadüf eseri bir kermes de bulduğum tanesi 10 krş dan aldığım ipler ....Hele bazıları bobinden bile işlendi. Deneyin derim işleme parlak duruyor.











3 yorum:

  1. ne kadar güzel olmuş valla bravo

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık hepsi çok güzeller nede olsa el emegi

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben de etamin havlu kenarı yapmak istiyorum ama kendinden etamini olan havlu bulamadım. İşlediklerimi dikme konusundaysa bazı takıldığım şeyler var. Acaba etamin kumaşı yıkandıktan sonra çeken bir kumaş mı yani yıkadıktan sonra mı dikmek gerekir? bir de içe kıvırarak mı dikiyorsunuz?

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...