20 Ekim 2012 Cumartesi

ESKİ KOTLARDAN YATAK ÖRTÜSÜ YAPTIM

Esselamu aleykum;

Bu aralar dikişe ara verdim. Pek kumaş kalmadı elimde gidip alamadım da. Bilmem belkide almak istemedim.Dedemin vefatı canımı sıktı sanırım birde kızımın hastalığı....

Küçük kızım Ekim 1 den beri bu 3, astım hastalığı. Ben doktora getiriyorum, tedavıyı uyguluyorum, iyileşiyor. Diğer hafta yine hasta. Rab bim beterinden korusun....

Sabahları Prpolmar kullanıyoruz.
Endikasyonları tam bize göre:

  • Bağışıklık sistemini güçlendirerek vücudun enfeksiyonlara karşı korunmasını sağlayan doğal besin takviyesidir.
  • Vücut direncinin zayıfladığı dönemlerde, bağışıklık sistemini güçlendirici olarak görev alır.
  • Vücut direncini arttırarak vücudu enfeksiyonlara karşı korur.
  • Sonbahar ve kış aylarında grip, nezle ve soğuk algınlığından kaynaklanan hastalıkların belirtlilerini hafifletir.
  • Bakteriyel ve viral enfeksiyonlara karşı önlem olarak özellikle tavsiye edilmektedir.

Akşamları Airfix koruyucu saşe kullanıyoruz. Faydaları yine tam bizlik. 
  • 2 – 5 yaş arası çocuk hastalarda astım ataklarının engellenmesi ve giderilmesi;
  • 2 – 5 yaş arası çocuk hastalardaalerjilerin sebep olduğu burun akıntısı, kaşıntı ve hapşurmaların giderilmesi

Bunun dışında grip aşısını her ne kadar tereddütte kalsamda (geçen yıl faydasını gördüm) doktorumuzun önerisiyle onuda yaptırdım

Atak sırasında günde  nerdeyse 3 defa Ventolin almasına rağmen....


Arada kullandığımız soğuk algınlığı, balgam söktürücü, öksürük şuruplarını hiç saymıyorum bile...He birde benim yaptığım ballı, tereyağlı, zencefilli karışım veriyorum.

Onun dışında sütünü yoğurdunu pekmezini eksik etmemeye çalışıyorum. Bi başarılı olamadığım mevsim meyveleri. Onu yemiyor işte ....Islak nemden hastalık kapıyor derler ya aynen öyle..
Buna rağmen bu alerjik astımı geçmiyor. Sürekli ama sürekli nüks ediyor. Geçen yıl İmmuneks ve grip aşısıyla ilk 4 ay rahat etmiştim  Ama bu yıl zor geçecek sanırım. İlk ayda 3, hastalığı.....

Neyse ben çok lafı uzattım.Bu hastalıkla ilgili paylaşımlarınız, önerileriniz, bizde bu atakları böyle böyle sildik diyen varsa deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim...

Ben size ne soracaktım neyle başladım konuya:)) Bu kot kumaşlar eşimin eskiyen kotları .Sürekli biriktirdim Yırtılan yerleri belli,kestim attım bacak kısmlarını sakladım hep. Sonra 3 yıl önce ben bunu bi güzel sabırla diktim. Altına da mavi nevresim geçirdim. Ama gözüme çok renksiz geldi araya ve göbek kısmına renkli kot attım ama, oda renklenmesine yetmedi. Bir iki yıl öylece durdu dolapta. Geçen yıl kullandım ama her baktığımda ben buna bi renk katmalıyım dedim durdum ama nafile bişi yanmadı bende...


Velhasıl; şöyle kızım üzerine çıktığında bozulmayacak, geceleri katlayıp koyduğumda yada yıkadığımda kırışıp buruşmayacak, benim sabrımın karşılığında az emek ve sabırla üzerinde renklendirme yapabileceğim bir süsleme fikri olan varsa hadi bakalım hodri meydan...

Çok konuştum ...Hayırlı ve huzurlu kalın....:))

9 yorum:

  1. önce kızına geçmiş olsun diyorum ve benim fikrim renkli yoyolar yapıp dikebilirsin elde hemde kolay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm yoyo aa evt aklıma hiç gelmemişti. bir hırsala birçok yoyo bu işi kurtarır tşk ederim..

      Sil
  2. çokçokgeçmişolsun benım oğlumdada var cocukluk astımı.griple birlikte nüks ediyo.çokzor gerçekten ventolinde çok zorlanıyoruz.balgam sökücü öksürük şurubu tavsiye etmedi bize doktorumuz.şu yüzdeyüz doğal ürünün ismini okuyyamadım cnm.nedir acaba

    yatak örtüne bayıldıımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma o ilacın adı propolmar...endikasyonlarınıda yazdım süper bişi bence

      Sil
  3. Sitenizi yazargider oalrak paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun Rabbim şifalar versin inşallah.

    Ne tesadüftür ki bütün ilaçlar tanıdık maalesef.

    Biz geçen sene sabahları aç karnına bir keşık pekmez ve bol bol tavuk suyuna çorba ile biraz daha hafif atlattık. (Günde 3 öğün tavuk çorbası) (Tavuksuyu balgamı sökücü özelliği var aklında olsun.)(tarif:http://herteldentala.blogspot.com/2011/08/tavuk-corbasi.html)

    Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. Oncelikle gecmis olsun Rabbim acil sifalar versin ada cayini siddetle tavsiye ediyorum solunum yollarina bire bir her gun icmek sartiyla

    YanıtlaSil
  6. Kullandığınız ilaçlar süper benim oğlumda 2 yaşında yakalandı astım alerjisine,halıları bile topladık evde fayda etmedi 1 yıl ilaçları düzenli olarakverdim özellikle airfix kesinlikle sabırlı olun geçiyor şuan hastalıktan eser kalmadı darısı size olsun birde zrytec diye bir şurup bize çok iyi geliyordu geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  7. merhaba benim kızımdada benzer durumlar var.ventolin ve pulmikort veriyordum bu sene daha iyi hemüz atak geçirmedi bir iki öksürdü geçen gece hemde o gün elektrikler yokt. neyse yaptık ilaçlarını imdi iyi tık geçiriyor. biz tüm bu kullandıklarınızın yanında singulair pediatrik kullandık bir araştırın sizede şifa olsun inşallah

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...