20 Eylül 2012 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARI BİR KAÇ FİKİR

Esselamü aleyum;

Doğum günüydü, okuldu, hastalık dı derken bloğa bir türlü uğrayamadım. Bide bu aksak klavyenin yüzünden çoğunuzua yorum bırakamıyorum bile. Ama kurtuldum çok şükür sonunda.

Gelelim kızımın doğum gününde hazırladığım hazırlıklar(garip bi cümle oldu:))Hem ev ortamında yapılabilecek küçük sürprizler küçük tüyolar....Hemde bir kaç mama tarifleri...

Buyrun;

Elmali çikotopları görsel olarak servis etmek için böyle birşey yaptım. Renkli postitlerden bayrak yapı renkli bir masa olmasını sağladım.



Bunlarda 1, akşam misafirlerime hazırladığım kokulu mumlar ve çocuklara hazırladığım içinde çikolata ve şekerlemelerin olduğu keseler.



Sürekli aynı börekleri yapmaktan sıkılan ve benim gibi poğoçası kabarmayan hatunlar için son zamanlardaki favorim olan istiridye börek yeni bir fikir olabilir. Zamanı az olanlar için hem pratif hem ekonomik hemde leziz.Misafirlerdem tam puan alıyor.Bunun postunu ve yapılışını başka postta vereceğim .


Bunlarda 2, gün misafirlerime verilmek üzere hazırladığım dil çubuklarından (abeslang) buzdolabı için magnetli çerçeveler. Bir gün önceki kutlamada çektiğim fotoğrafı bastirip yapıştırdım. Köşelere renkli kurdela uğur böceği arkaya reklam magneti:) maaliyet sıfır:)Abeslanglar aile hekimimden:)




Şimdi sırada misaiflerime ilk geldiklerinde ikram etmek için fiyonklu kurabiyeler hazırladım. Bir davette görmüştüm ama tarif için en ufak bir bilgim yoktu. Tarif defterimden denedim sonuç tam istediğim gibi.Ne un gibi ufalanan nede taş gibi kurabiyeler tercihiniz olsun. İsterseniz beim tarifimden buyrun...


 
TARÇINLI KURABİYE

4/3 yumuşak margarin
1 su bardağı toz şeker
2 yumurta(1 tanede olabilir)
kabartma tozu
biraz tarçın
un

Şekilleri kalıpla kesip köşesini de küçük bir kalıpla çıkartmanız yeterli.Tam 100 adet çıkıoyor.Hamuru yarım cm kalınlığında açın.

Bunlarda cici misaiflerimizin cici hediyeleri. Hepsine ayrı ayrrı çok teşekkür ederim.













Kızıma kızlarıma yeni yaşıyla birlikte hayırlı ve sağlıklı günler getirmesini Yüce Rab'bim den istedim.

Şu postu yazana kadar elli kere  kalktım pc başından:))

Hayırlı ve huzurlu kalın....

13 yorum:

  1. Yeni yaşında güzel günleri sağlık ve mutlulukla geçirsin miniğimiz. Hep eraber ve mutlu olun inşaallah:))
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ahha hediyeler için hazırlıklara değmiş:))

    Latife tabiki de ne güzel şeyler düşünmüşsün ellerine emeklerine sağlık..

    Birkez daha kutlayalım bizde nice yaşlara..
    Hayırlı Cuma.lar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt hediyelerimiz çok güzeller birde kahvaltı takımımız varkı paylaşmayı unutmuşum.

      abla kelime doğrulamamı var bende

      Sil
  3. süper ince düşünülmüş şeyler hazırlamışsın.hepside çokhoş.kurabiyede çercevede.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim fatma hoşgeldin bu arada

      Sil
  4. Allah nice sağlıklı yaşlar nasip etsin canım:)

    YanıtlaSil
  5. Nice saglikli ve mutlu yillar dilerim melegine. Hersey cok güzel görünüyor,ellerine saglik

    YanıtlaSil
  6. Allah sağlıklı uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
  7. Ayyyy ben seni niye daha once farketmedim yaaa cok sik duruyor yaptiklarin hayatim ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tsk ederim her zamn beklerim isminuzi yazsaydiniz

      Sil
  8. 2 tanede kızınız varmış :)
    maaşallah...
    Allah analı babalı büyütsün :)
    ikramlık kurabiyelikleriniz çok hoş, bende görmüştüm bunlardan :)
    hediyelerde çok güzelmiş :)
    kızlarınız severek kullansın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler gurme şirine işte bu kurabiyelere senin şeker hamurunu deneyeceğim inş..

      Sil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...