23 Eylül 2012 Pazar

AYAKKABI YENİLEDİM

Esselamü aleykum;

Hangardan aldığım ev babetlerim bana biraz sıkı geldiği ve benimde ısrarla giymeye devam ettiğim için arka ortadan yırtılmaya başladı. Benim büyük kızın ayaklarının maaşallahı olduğundan benim ayakkabı ona oldu.Baktım bu arada evde giyiyo, dedim ben buna bi el atayım.

Önce arkadaki yırtığı ayakkabıcıda diktirdim. Oda bir dikmişki sormayın; deli kızın bohçası gibi dikmiş de dikmiş.....

Her neyse ;

Arka kısmını toz pembe kurdela ile fiyonk yapıp yapıştırdım.

Ön kısımlarınıda eski bir ayakkabıdan atmadığım zimbalarla süsledim. Kızım okul günü yeni ayakkabısı ile okula başladı.

Sonuç mu süper oldu fakat ben aceleci ve ilk denemem olduğu için slikonla virleyksin yapışmayacağını akıl edemedim. Keyfinden değilmiş vesselam özel yapıştırıcı kullanıyordu herkes. Bu bana ders oldu baktım kopacak gibi tekrar geri söktüm adammmm gibi yapıştırıcı bulana kadar ayakkabı eski halinde.

Fikir vermesi adına paylaşıyorum.
NOT: Ayaklar bana ait değildir!:)









12 yorum:

  1. eline sağlık, değişik bir hava katmış bence...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş güle güle giysin kızınız.benimde bana küçük gelen ayakkabılarım var kızımın büyümesini bekliyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede sakın atmayın çünkü ayaklar buyunca vah tuh ediyo insan..

      Sil
  3. Ayakkabılar şeker olmuş ama bu yorumu yazmama sebep olan sizin içinizden gelerek samimi yazış tarzınız gülerek okudum hem ayakkabıyı diken adama söylenmeniz hemde sonuna yazdığınız küçük not ayaklar bana ait değil:)) samimiyetiniz hoş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa. siyahkuğu şereflendirdiniz yorumunuzla.
      estağfirullah sizin gibi yazabilirmyim hiç.
      ayaklar bana ait değil dedim çünkü ayaklar fora yayınlamaktan hoşlanmıyorum

      Sil
  4. Çok şık ve cici olmuşlar.Güle güle kullansın kızınız,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Var aslında çok gğçlğ yapıştırıcılar ama isimlerini bilmiyorum ki..
    Kız o kladar büyükmü ayaklar büyüdü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abla 36-37 giyio benım büyük kız bununda kalıbı darmış ldu ona.ben 38 giyiyorum. mesela bir çizmesi var onun banada oluyor seneye olmayacak ve çizmeler bana kalacak artık onun küçülerini ben giyecem.sulak yerde buyuo benım kız 10 yaşında ama 153cm

      Sil
  6. şiriiin şiriin pek şirin kurdelalı kurdelalı :)

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...