26 Ağustos 2012 Pazar

KISA KOLLUYU UZUN KOLLUYA ÇEVİRME

Esselamu aleykum;

Malum tesettürlüler bilir. Yaz geldimi normal mağazalardan alışveriş yaparken bu kısa kolluların yüzünden kendimize ait birşeyler bulamıyoruz.İlle ya iki kat giyeceksin yada bolero falan filan...

Bende rengine, kalitesine, ve omuz duruşlarına birde marka olmasına rağmen fiyatından dolayı kendisine vurulduğum fakat sırf iki kat giyinmek zorunda kaldığım için dolap bekleten bu bluzumu değiştirmeye karar verdim.

İşe aynı renkte balıkçı yaka badı bulmakda.Aradım taradım derken buldum ve yakayı ve kolları kesip ekledim.Ortaya iki kat görünümlü tek kat bluz çıktı:))


Bunlarda lazım olur diye atmayıp yığdığım, afaganlarımın bastığı bir anda hepsini çope yığmaktan zor kurtardığım tenekelerimi kaplayım mutfakta yer verdiğim geri dönüşümlerim.

Kakao, salça,kaju kaplarını leoparla kaplayım kuru çorbalıklarımı koydum içlerine.
Bayramda LCW de o kadar bakındım ama elim boş çıktmıştı.Bayram sonrası gittiğimde bu elbiseye resmen vuruldum.Çok basit fakat elimde böle malzemeler olmadığı için 14,90 tl ye bu elbiseyi kaptım kızıma.Resmen sevindirik sevindirik sırıtyorum bu elbiseye...





12 yorum:

  1. güle güle kullanın hepsini... :)

    YanıtlaSil
  2. Harika fikir, güle güle kullanın, gerçekten çok mantıklı olmuş, Bluzlerinizi böylece daha kullanılır hale getirebilirsiniz.

    Kutulara gelelim, evde atmadığım, ama öfkeli bir anımda atmaktan korktuğum çok şey var. Kutu kaplamalarla bende ilgileneceğim ama bakalım ne zaman. Sizinkiler harika olmuş, kaplama folyosu çok güzel.. iyi ki atılmamış;)

    Prenses kızımıza gelelim, herşeyi bizler de dikebilir, yapabiliriz belki ama bazen öyle modeller öyle fiyatlara karşımıza çıkıyor ki, gerçekten almakla iyi ettik diyoruz. Kızımız tutu tarzı bu giysiyle tam bir prenses olmuş. Çok ama çok beğendim:) güle güle giysin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gogok tşkler herbir fotoğrafa ayrı yoru bırakman çok hoşuma gitti. bu demek oluyorkı bloğuma sadece fotoğraflara bakmayıp yazılarımıda okuma zahmetınde bulunmuşsun demek oluyorki buda dahada sevindirdi beni. çok teşekkürler.....

      Sil
  3. Ne güzel olmuş bende nefret ediyorum üst üste giyinmekten bu nedenle asla kısa kollu almam:)Ama aynı sorun yakası fazla açık olanlar içinde geçerli bende onların yakasına yapıyorum bu eklemelerden.

    Leoparlarını sevsinler senin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın zeynep abla aynen yakalar ne öle demi bu yaz bi eğiliyolar ohoooooo

      Sil
  4. Merhabalar
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen bu siteyi izle kısmını tıkladım. Artık izleyicinizim:))
    Sizide benim bloguma beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler özge bende sizi izlemeye aldım.

      Sil
  5. merhaba
    iyi fikir olmuş
    güle güle kullan
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Çok şık,çok hoş olmuş.
    Ellerine,emeğine sağlık canım..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Böyle geri dönüşümlere kafası fena halde çalışan fakat başkalarına akıl vermekten öteye gitmeyen bi tembel teneke olarak sizi kutluyorum.. İnşallah ben de bi gün başlarım bi yerden..

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...