21 Haziran 2012 Perşembe

YENİ KOMBİN-YENİ DIYLAR-YENİ TATLAR-YENİ CİCİLER

Esselamü aleykum;

Bugünlerde sıcaktan dönem dönem durgunluk yaşasamda arkamı dönüp baktığımda bayağı iş çıkarmışım.

Bi arkadaşımın düğününe giderken giydiğim kombini paylaşmak istedim öncelikle. Fakat yeni değil ilk bahara yaklaşırkendi. Şalım paşhmina kalın yani.


Elbise Yenimoda
Badi Çarşı
Çanta Dıy
Şal Pashmina

Bu sıcaklarda ne yapmalı diye dolanırken uzun zamandır aklımda olan bir parfe vardı. Dedim tam yazın gidecek bir tatlı ohhh dondurma gibi. Çoğu misafirime de ikram ettim tam not aldı. Yalnız tarifte soğuk servis edin diyor ben tamamı ile buzlukta beklettim servisten yarım saat önce çıkardım sadece dondurma gibi olsun diye.


HALLEYLİ PARFE
bir paket 10lu halley
1adet muz
2 poşet krem şanti
İri kırılmış bir çay bardağı ceviz

Halleyleri küçültebildiğimiz kadar kare parçalıyoruz. Muzlarıda küp küp doğruyoruz. Önceden çırpıp buzlukta beklettiğimiz krem şantiyle ve cevizlerle iyice harmanlayıp karıştırıyoruz. Poşet ile kapladığımız kek kalıbına döküp biraz bastırıyoruz. Islatmayın aksi takdirde kalıptan çıkmıyor. Buzlukta bekletiyoruz. Üstüne damla çikloata yakışıyor.Afiyet olsun...


Uzun zamandır bekleyen sünnet gömleğine beenzettiğim gömleğimi bi hale yola sokmanın sırası gelmişti. Krem rengi bir bluza ihtiyacım vardı, bulamamıştım hemde bulduklarımda uçmuştu. 4sene önce semt pazarından 1tl ye aldığım krem renk tşört bekliyordu. Bende ikisini birleştirdim, gömlek üstüne giyilmiş havası verilen bluzlardan yaptım. Şimdi tek sorun tşörtün yaka kısmına bi hareket katmak lazımmı sizce?






Sizleri LCW çıkartmamda son dakika küçük fındığıma aldığım ilk bikinileri ile veda ediyorum.Fiyat: 6,90 tl



Hoşçakalın ve hep hayırlı kalın.....

11 yorum:

  1. Ben blogu takip ediyorum ama işyerimdeki bilgisayardan girdiğimde yasakli diyor.bazı bloglara yapıyor sadece, bende evde cepten bakıyorum :)) parfeyi ben tepside yapıyordum, birde muz koymuyordum, böyle daha hoş olacak sanırım :)) bikiniler de süper :)) senin kombini söylemiyorum bile:))

    YanıtlaSil
  2. Ben blogu takip ediyorum ama işyerimdeki bilgisayardan girdiğimde yasakli diyor.bazı bloglara yapıyor sadece, bende evde cepten bakıyorum :)) parfeyi ben tepside yapıyordum, birde muz koymuyordum, böyle daha hoş olacak sanırım :)) bikiniler de süper :)) senin kombini söylemiyorum bile:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm benım bılmıyorumki neden böyle bir duurmla karşılaşıyorsun..belki etiketlerde yasaklı kelimler vardır ondandır.merak etme virüs mirüs yok her zaman beklerim.muzu kesinlikle dene.bende tepside yapıyorum ama görsellik olarak bu çok şık duruyor

      Sil
  3. Ay ay ay ayyy :) o bikiniyi yerim benn :) güle güle giysin kızınız :)

    YanıtlaSil
  4. Görsellerini biraz daha büyük yüklesen nasıl olur canım ya..
    Hayırlı Cuma.lar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep abla bilmiyorum ki aslında yeterince büyük değiller mi.kombin fotosu küçük kalmış evt katılıyorum ona.bir dahakine daha buyuk yuklerim.kota dolduruyo blogger a diye boyutlarını küçültüyorum.hayırlı cumalr

      Sil
    2. Kotanın boyutla ne alkası var güzelcim ben her iki blogda da büyük yüklüyorum şimdilik sorun yok olursa o zaman çözüm düşünürüz:))

      Sil
  5. Tuniği sormuşsun ya canım benim ince iğne ve uygun iplikle sık dikişle dkersen sorun olmaz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatım ben büyük bobinlerden kullanıyorum o ipler normal masuralardan daha ince.Ama sen neden sorun yaşıyorsun anlamadım penye dahil tüm elastik kumaşları dikiyorum ben kaldı ki tuniğin kumaşıda çok elastik ütüyü yedimi toplar kendini:)makinenin ayarlarında sıkıntı vardır belkide hım...
      Hayırlı haftalar..

      Sil
  6. tatlı super gorunuyor en kısa zamanda denıcem..=)

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...