29 Haziran 2012 Cuma

YENİ BİR BLUZ DAHA

Esselamü aleyküm...

Bu aralar hızımı alamayıp bir bluz daha bitirdim. Sıfır maaliyete yine. Bir kaç yıl önce almıştım.ASlında desen olarak çok hoş değil ama gardrobunda kurtarıcı olsun.Özeliklerle kot kumaşlarla ve laci tonunda yada mint yeşili eteklerle çok hoş duruyor.
Yani durar inşaallah:))

Çok fazla uzatmadan postu bitirecem zira bu post aceleye geldi:))

KUmaş iç göstermediği ve bende içime bişi giymekten nefret ettiğim için kollarını bileğe kadar uzun çalıştım. Yakayıda kapatabildiğim kadar kapattım.Arkasını şu moda ama son derece basit olan fermuar olayından diktim...


Yakaya koyduğum eğreti gibi duran düğmeler olmamaış değilmi? Oraya ne yapsam bir türlü bilemedim.Diğeri gibi fiyonk yapsam çok cici olacak biliyorum ama aynııs olsun istemedim.Başka detay bilen varsa paylaşabilirmisiniz?

Bunlardan hariçbirdebüyük kızıma elbise diktim burda derisinden fakat olmadığı için paylaşmıyorum. Ne menem bişi oldu öle ya:(

Bunlarda sırada dikilmeyi bekleyen kumaşlarım.Saks mavısı kumaş tam daire kloş etek, Nar çiçeği ise klasik bluzlardan olacak inşaalah.Ama bunun kollarına bir atraksiyon düşünüyorum bakalım..

Hoşçakalın.....Huzurlu ve hayırlı kalın...

16 yorum:

  1. ve aleykum selam ne kaa hızlısın sen ya hemde sıcaklara banamısın demeden maşallah :)
    kollar konusunda aynı düşünceye sahibiz içine badi giymek zorunda kalacağım fakir kol üstler tercih etmiyorum
    Bide ilk kloş eteğini dikermisin ama şöyle anlatarak fotoğraflı bende istiyorum da dikmeyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıcaklar azaldı bu aralar buralarda.ayrıca evim güneş görmuo o yuzden serin şanslıyım..

      fakir kollardan nefret edıorum
      şu saks mavisi olan kloş olacak inş az daha bekle çünkü o renk ipim yok giidp alamadım .paylaşcm inş...

      Sil
  2. bluz hoş olmuş, önüne de fermuar olmaz mıydı acaba, aşırı mı olurdu ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklıma geldi de hem arka hem önde fermuar ne bilim. gerçi şalımdan arkadaki fermuar görünmuo ama...

      Sil
  3. Koyu ton (syh laci) gibi yan yaka dogru veya önde tam yaka bir dantel diksen farklı olabilir mi..Nacizane fikrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikrnz çok önemli benm içn..iyi olurduda o gömlk yakası gibi şeyleri yapamıym kı..ama belki düz dantel yada şifondn bebe yaka olabilr ..amannn kim sökeck şimdi onu....

      Sil
    2. hazır byz atlet yakalar oluyorya büyük. Üzerine dikmek için söylemiştim sökmeden şöyle üzerine koyarak tutturmak için. Güle güle giy.

      Sil
    3. hımm...şimdi anladım..lakos diye tabir ettiğimiz şeyler olabilir....

      Sil
  4. çok kullanışlı bir bluz olmuş, ellerin dert görmesin. Tığ işi bebe yaka dikebilirsin ya da mavi mavi boncuklar veya parlak taşlarla süsleyebilirsin. Kumaşla tezat olur, havası tamamen değişir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim elift..evet bebe yaka formu vererek boncuk işleyebilirim yada ben oldu olacak bi bebe yaka yapayım önden kurdela ile fiyonk yaparım..

      Sil
  5. ellerine sağlık cnm çok güzel olmuş..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş:))
    ellerinize sağlık,
    hayırlı hafta sonları, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. merhaba,
    buluzunüz çok hoş olmuş...
    ellerinize emeklerinize sağlık...
    bu işlerden anlıyorsunuz belli...
    sizi takibe aldım...
    sizde beni takibe alırsanız seviniirm...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrb gurme....
      tşk ederim...
      yapıyoru bişiler işte uydurukda olsa..
      tşk ederim takip için...
      hemen geliyorum ne demek...
      sevgiler...

      Sil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...