25 Haziran 2012 Pazartesi

İYİKİ DOĞDUM

Esselamü aleykum...

İyiki doğdum demeyi nasip eder Rab bim inşaallah her yıl...
Evlatlarımla olmayı, goncamla yaşlanmayı, yuvamı çoğaltmayı nasip eder Rabbim inşaallah..
Ve inşaallah ailemle birlikte Hak yolundan ayırmamayı, iyi insanlarla karşılaşmayı, ferah kapıları açmayı nasip eder inşaalah..

Peki kaç oldum???Daha 30 değil:))))







Eveeeeeet...Dün gece doğum günümü netten alıntı fotolarla kutladım kendi kendime.İşte halis mulis goncamın pastası vee çiçeği....Düşünmesi bile yeter.

17 yorum:

  1. Nice yıllara inşallah..sağlık ve mutlulukla...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı yaşlar canım sevdiklerinle birlikte uzunn mutlu huzurla dolu yıllar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim zeynep abla sağolasın:

      Sil
  3. amin amin amiiin inşallah Rabbim hakkında hayırlı olan herşeyi gönlüne razı eylesin evlatlarınla beraber yaşlanmayı nasip etsin İyiki doğmuşun sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkk tşk ederim src amin diyen ağzınıza sağlk valla:)

      Sil
  4. Duanıza kocaman bir AMİN diyelim inşAllah :)
    Yeni yaşınız hayırlı, uğurlu, sağlıklı mutlu ve bol bereketli olsun inşallah :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. amin cnm yeni yaşın hayırlı olsun.huzur ve sağlık ve mutluluk getirsin sana, ailene ve sevdiklerine.

    YanıtlaSil
  6. iyiki doğdun canım nice senelere

    YanıtlaSil
  7. Nice mutlu yıllara, huzurla sağlıkla inşallah:))

    YanıtlaSil
  8. nice senelere canım.
    mutlu huzurlu ol...

    YanıtlaSil
  9. mutlu yıllar diliyorum sana

    Görüşmek üzere
    http://www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...