24 Haziran 2012 Pazar

32 YILLIK KUMAŞTAN BLUZ YAPTIM

Esselamu aleykum;

ilk önce postuma çok cır cır etmeden bir kombinle başlayacağım. Malum serde 32 yıllık kumaşa nasıl kıydığımı anlatmak var.

Daha yeni, bu akşam ki bir düğün davetine son anda katılırken giydiğim bir kombin var..Bu elbisem geçen seneden.Çok severek giyiyorum. Müdavimi olduğum yenimoda dan almıştım. Şifon olması eteklerinin sahibinden önce hareket etmesi beni mutlu ediyor.



Elbise Yenimoda
Bolero Çarşı
Ayakkabı Çarşı
Çanta Avon
Eşarp Sanırım aker

Gelelim şu 32 yıllık kumaşa. Anneme düğününde hediye gelmiş bu kumaş. 1 metre eninde 3 metre boyunda. Annem geçenlerde bana vermişti ama ben onu unutmuştum. Koltuklarıma örtü ararken elime geçti.Şu bol kesimli kolu apoletli bluzlardan yapasım vardı. Malum dikimi kolay. Fikrimin gelmesini bekledim ve işe başladım Dün gece kestim gündüz diktim...Nasipse yarında kombin yaparım:))

Bu sefer acemi işi olarak resimledm biraz. Profesyoneller sakın gülmesin.Benimki tamamen DOĞAÇLAMA:))









Beğenerek giydiğim bluzumu kumaşın üstüne yatırıp şeklini çizdim. Keserken yarısına kadar kesip ikiye katlayıp diğer tarafınıda kestim eşitsizlik olmasın diye. Sonra kollarınıda kumaş katından aynı işlemle gerçekleştirdim. Modelde biye ile dönmüş ama ben pervaz çalıştım. Kursa giderken uyduruk yoldan hızlıca yaptığım pervazıda kesiverdim. Sonra ön pat yerine sonradan süs niyetine bir pat çalıştım ki buraya fiyonkları kondurmak için.(resimde çıkmıyo)

İşte kestim diktim derken ortaya bu sonuç çıktı. Modelin yakası çok geniş, bu biraz kapalı olsun dedim buda kafamdan geçmedi. Hemen arkasına son zamanlardaki moda olan dışardan fermuar dikme olayını yaptım.(muthiş basit bişi bu dıştan fermuar modacılar işini bilio) Ortasından kestım yani fermuar açılıp kapanabiliyor.En son fiyonklarını yaptım ortaya bu çıktı.Ben beğendim bakalım takdir sizin.Kumaş çokkk ince olduğundan mutlaka içine bişi giyilecek tek kötü yanı o.
En son indirim ganimetlerinden kaptığım parçaları paylaşmak istedim.




Pembe badi kışlık 2,5tl
Gömlek mevsimlik 5 tl
Bolera kışlık 5tl

Büyük kızımın cicileride bunlar hepsi lcw




Şort lcw 7,9 tl
Terlik lcw 6,9 tl
salaş bluz lcw 5,9 tl

Benden bugünlük bu kadar en kısa zamanda tekrar postumla dönmek üzere hep hayırlı kalın....

9 yorum:

  1. pratikcecik kesim ellerine sağlık fiyonkuda kondurmuş ;) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Burdan yorum yapayım dedim:)
    Tatlım o fermuar öyle dikip arası kesilmiyor kesip kumaşı araya alarak dikiyorsun:))ama seninkisi de iyimiş atmıyorsa sorun yok olmadı sürfile atarsın:))bluzundan daha iyi vintage olur mu:)keyifle giy ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep abla zaten maksadım şu aralr moda ya öle bir süs için fermuar kullanmaktı. kafamdan geçmedi sen gibi ustamıyım ben:))geçmeyince ortasından kesiverdim ve sülfile yaptım atmıyo o yüzden.hem arka ortası dikişli olsaydı gizli yapacaktım ama olmadı işte. adı üstunde uyduruk bu:))

      Sil
  3. fiyonklu fiyonklu çok güzel bir bluz olmuş ellerine sağlık ayrıca kombininde çok şık olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş ellerinize sağlık, bende bloguma beklerim eskamoda.blogspot.com :)

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...