7 Mart 2012 Çarşamba

ORDAN BURDAN ŞURDAN

Niye kimse bana gelipte yorum bırakmıyor buna çok canım sıkılıyor doğrusu.Bloğumun eski isminde iken istatisliklerimde, yorumlarımda çok yüksekti.Ahhh ah kıymetini bilememdim de post eklemedim o zamanlar.Şimdi yeni isim yaptım kimsenin geldiği yok. Gelenlerde yorum bırakmadan dönüyorlar.

Büyük bir azim ve istikrar doğrultusunda bloğumu postsuz ve ilgisiz bırakmamaya niyetliyim.İnşaallah ileride dahada aktif bir blog sahibi olacağım.

Aslında bugun ne yazacağımı bilemedim.Saatlerce yazı gönderme sekmesinde bekledim öylece.Bir isteksizlik vardı ama yinede boş bırakmamalıyım dedim.

Bu elimde devam etmekde olan şalım.Kendisi eğer biterse annemin omuzlarında olacak.Ama çok ağır ilerleyen fakat bittiğinde harika olacak bir model ki, bilakis kafadan uydurmuş bulunmaktayaım.Şimdilik yarım gösteriyorum bitince inşallah daha güzel olacak.


Bunlarda kızlarım Tupperwer matara ve su şişeleri.Kendileri pek hoşlar.Gerçi şu yeşil olanın contasında sıkıntı yaşıyorum ama.Sanırım garantileri varmış.Ne zamandır istiyordum bunlardan en azından suyu rahat sağlıklı bir şekilde taşıyoruz içlerinde.Tupperwer ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.

Şu anda dikiş makinamın yanında duran ıvır zıvırlarımı toplayan kutularım ise kızımın mama ve ıslak mendil kutuları.Leopar aşığı olarak kaplamıştım.KLendinden yapışklanlı kağıtlarla.Bir anda onlarıda resimlemek geldi içimden.Bunlardan daha bir sürü var.Takım halinde hobilerimin içinde.Orası düzenlenincede tekrar resimlerim.

2 yorum:

  1. galiba bilgisayarınızda virüs var blog paylaşım penceresinle frelimevere yükle diye dk başına bir ileti geliyor sanırım oyüzden kimse sizin paylaştığınız şeyleri görüp yorum yazamıyor

    YanıtlaSil
  2. İşte sana yorum şekerim, sen yorum bırak ki, dönüp biz de sana yorum bırakalım böyle :)
    Görmeyeli ne güzel şeyler yapmışsın, yorum yapmasam da bakıyorum yaptıklarına, öptümseniii :)
    Ha, bu arada, şu anda lapa lapa kar yağıyor :)

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...