19 Mart 2012 Pazartesi

ORDAN BURDAN KARIŞIK

Herkese selamlar, bol güneşli günler.Rab'im inşaallah hayırlsııyla baharın tatlı yüzünü gösstermeye başladı.Çok çetin kış geçirdik bu yıl..Bir uzmandan dinlediğime göre bu kışlar 10yıl artarak devam edecekmiş.Sebebini şu an hatılamıyorum ama aklımda öyle kalmış.O an için mantıklı bir açıklaması vardı ama ben unuttum.Allah evi yakacağı yiyeceği olmayanlara ferah kapıları göstersin.....

Bir kaç fotoğraf, biraz yazı, biraz anı ,biraz hediye paylaşmak bugun niyetim..Umarım beğenirsiniz.

Dün bayağı yoğun misafir ağırladım.Ortada o kadar çok çocuk vardıki, hiçbirşeyi resimlemeye fırsat olmadı.O yüzden ilk önce çokkk uzak mübarek yerlerden gelen şallarımı göstermek istiyorum.Bu şal pashmina, bildiğimiz ama ben desenine bayıldım.Nasıl bir tesadüftür ki bir çok kıyafetimle kombinleyebiliyorum.Diğer siyah olan duz zemin siyah ama iki tarafında öyle güzel renkte çin iğnesi nakışı varki.Dümdüz bir şeyi hareketlendirmeye yetiyor.Omuz şalı olarakda kullanılıyor.Desenine bayıldım, daha önce böyle birşeyle karşılaşmamıştım burda.Çok otantik duruyor.



Bunlarda benim küçüğün yelekleri.İlk sıradaki ilk yeleği.İlk yeleği ama bayağı giydi.Hala giyiyorda.Bebek battaniyesi ördüm artanlarından bu çıkmıştı.Battaniyeyi yayaınlarım yarın inşaallah.

ikincisi babaannesinin ördüğü yeni yelek.Rengine bayılmıştım.Zevki güzeldir kayınvalidemin.

Üçüncüsüde elmden yeni çıkma güzellik.Nako nun lolipop iplerini görünce bayıldımmm.Bir tane aldım.Benim için klasik ama sezon modası olan bu modelden bir tanede küçüğüme ördüm.Kızımın ve benimde var ama yazılarım kaybolmuş.nasıl örüldüğünü soranlar için..
Korsaj kısmına bel ölçüsünden biraz bol iki ters iki düz lastik ördüm.Göğüs altına kada.Ajur kısmıda 2topla bir artır modeli.Başına biraz lastik ördüm ki omuzdan düşmesin diye.Kol ölçüsünü ön göğüs ortasından arka sırt ortasına kadar alacaksınız...3 parçadan bir bluuz olacak.Gömleklerle harıka oluyor.Renginden dolayı ben herşeyle kombinleyebiliyorum.Arkası ve önü ve olup biraz diktim.yakayada gül kondurup prtalarına düğme dikitm.



4 yorum:

  1. Şala bayıldım, yelekler de çok güzel olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Siyah olan şal çok hoş gerçekten. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar....blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. merhaba blogunu yeni keşfettim
    üyenim
    ben de beklerim bloguma
    sevgiler
    çekilşimde var
    http://www.duygusenyurek.com/2012/03/ilk-hediyem-giveaway.html

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...