3 Mart 2012 Cumartesi

MARKAFONİ CİCİLERİM VE CONVERSİM

1hafta önce sipariş verdiğim markafoni cicilerim dün geldi.İçinde knor sıvı tavuk suyu hediyesi ve Zizigo dan 10tl hediye çeki ile birlikte.

Markefoniden gelen ürünü ile kombinim yarın gelecek inşaallah.Tavuk suyununda denemesi yapılacak.Conversim de yazı bekleyecek.

İçinden çıkan cicim ise sürpriz.:))

Conversim, çok komik bir rakam.Adı convers kalmış, halbuki markası bu değil bendeki.Çok komik bir rakama aldım. Sağında solunda Conversin taklidi olan yazılar yok. Alma sebebim bu oldu.

Kendisini10,99tl ye Hangar Ayakkabı Mağazasından aldım. Sİte üzerinden online satışlarıda başlamış.Çok sevindim.

Hayatımda hiç giymedim. Ya yakıştıramadım, ya klasik giyindim, ya çocuklu olmamdan dolayı.Ama baktım maksi etek altına bile giyiyor herkes, denemeyi bu bez ayakkabıdan yana yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...