4 Mart 2012 Pazar

İLK KOMBİN POSTUM

Markafoniden gelen cicimle bir kombin yapacağım için söz vermiştim.Bu ilk kombinim olacak. Pek bilemiyorum ama blogcuların furyasına bende katılmak istedim

Baktımki ben kombin takip etmekten hoşlanıyorum, eminim herkesde hoşlanır.Ve bu kombinler bende gerçekten kombin fikirleride uyandırıyor. E o zaman neden bende yapmayım dedim??

Hatalarım varsa mazur görün.Bir anda çıktı ortaya.Elimden geleni şimdilik bu kadar.

Eteğim markafoniden, daha önce böyle bir kaç etek almıştım ama beğenmeyip yollamıştım.Ama bu tam istediğim gibi çıktı.Beli keşke birazdaha yüksek olsaydı.

Önceden hayatta yüksek bel birşey giyemiyordum. Düşük belin üstünede genelde dar birşeyler giymeyi tercih edıyordum.Buda tesettür bakımından hiç içime sinmesede bol giyince kendimi aşırı salaş hissediyordumki....Bu yüksek bel etekler(başta kabul edememesmede)imdadıma yetişti.Artık üstleri daha bol kullanabiliyorum. Hatları belli etmememe açısından favorim...

Bakalım beğenecekmisniz....


Şal Pashmina
Etek Markafoni
Bluz Trendyol
Çanta pasaj
bot Nerden aldığımı bilmiyorum çok uygun fiyata kaptım:)))

1 yorum:

  1. Blogunuzun basina gelenlere cok uzuldum, insallah birdaha kimse boyle birsey yasamaz..
    insallah daha cok cok guzel paylasimlarla bulusabilmek dilegiyle, sevgilerimle

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...