17 Mart 2012 Cumartesi

HAFTA SONU GEZMEM VE İLK KOMBİNİM

Selamün aleyküm arkadaşlar....
Bir kaç gündür şu bloğumdaki hacker yüzünden bayağı bir sorun yaşadım.Sorun ortadan kalktımı kalkmadımı derken post yazamamdım.Bol fotolu birşeyler paylaşmaya çalışacağım bakalım beğenecekmisiniz.

Hafta sonu arkadaşıma ev görmeye gittim.Ama benim küçük cimcime beni mahvediyo bu günlerde. Hasta bayağı.O yüzden cızır cızır edıyor.Geceleri heleki.Benim cimcimenin uykusu yaşı 20 ye de gelse uyumaz. Artık ben kannaat getirdim.Ne yapacağımızı şaştık artık.1,5 yaşına geldi sağından soluna dönse uykuda uyanıyor ve tekrar uykuya dalmasını bilmiyor.Basıyor yaygarayı.Ama ne ağlamak.Gecenin 3ü olmuş ancak uykuya dalmışım çekilmiyorda....
Şu anda bile tetikde yazıyorum.Her an kalkabilir...

Neyse eve kapandık diye çıkalım değişiklik olur dedik.Tam çıkmadan büyük cimcimeye beni bi fotola diyorum, diğeri ;
__Kucak kucak diyor
Ben diyorum ;
__Kızım birde yandan çek...
küçük cimcime;
__Anne kucak...
Hay senin dedim...İki çocukla neyine senin kombin fotosu yapmak, blog yapmak.
Bunlar daha ney......

Bu resimler kızımın çekmeye çalıştığı resimler


Etek Hennin
Bluz Trendyol
Şal Pashmina
ayakkabı çanta sormayın aceleden daha giymedim bile:)))

Bluzumun dirsek omuz ve ceplerinde süet parçalar var..Etek gri renk.

Arkadaşımın evinin güzelliğine diyecek yok tabiki..Rab'im hayırlı günlerde oturmak nasip etsin inşaalah.

Akşam goncam kızlarıda alalım dışarı çıkalım dedi.Alışveriş merkezinde aldık soluğu.Benım küçük cimcim mahvetse de yinede GONCAM la biryerle çıkabilmek güzel geldi...

Benim kız ne pusetde duruyor, ne baston da. Ne kucakta, ne yerde..Ordan orya koştur dur. Mağaza içlerinde zaten hayatta durmaz.....

Bunlar da benim kızların halleri....




Unutmadan küçük cimcimemin ilk kombininide yayaınlayım.Üstünde çekmek akla zarar.Ben denklanşöre basana kadar o arkasını çoktan dönmüş yada çok tan yanıma gelip ekrana bakıyor oluyor.Resimler ise boş ekran..Şu canon yada fujifilm lerden edinmek istiyorum.Bakalım nasip...


Üstündeki badiye bayılıyorum.Üstündeki desen resmen resimdeki gibi aşık oldumda almıştım.Kot ise ablasının küçüklerinden.Yıkanmakten simli desenleri gitmişti.Bende lame renk pullarla kelebek şekli verip diktim.Yan tarafınada şerit yaptım.Aynı renkte ince bi kemerlede tamamladık mı yeni gibi oldular.

Bu günlük benden bu kadar.Hayırlı günler dilerim...

4 yorum:

  1. Aleykum selam arkadaşım,
    Çocuklarla işin zor, hele küçük cimcimen bayağı hareketli sanırım:) Allah (c.c.) yardımcın olsun.
    Çok şık olmuşsun, maşallah.
    Kızının cicileri de pek şeker:)
    Arkadaşına da yeni evinde huzur ve mutluluk diliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. çocuğa haksızlık etme ne güzel çekmiş resimlerini:)kombin çok hoş,sende pek zayıfsın maşallahhhh..

    YanıtlaSil
  3. canim her ikinizde cok sIksiniz masallah...

    gecmis olsun bu arada insallah cabucak iyilesir minik...

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Bluzunuz çok güzel sizede yakışmış =)Kızınız çok tatlı maşş Allah nazarlardan saklasın =)
    bende beklerim =)
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...