1 Eylül 2010 Çarşamba

KIZLARIMIN ODASINDAKİ DEĞİŞİMLERİN DEVAMI

Bu bilgisayarımın internet bağlantısı, portlardaki sıkıntı yüzünden sık sık pc den kopmak zorunda kalıyorum.Ya ben çağrı merkezindekilerle anlaşamıyorum, Yada onlar işlerini ii yapmıyolar.Öyle böyle derken iki hafta sonundan internete bağlanmayı en sonunda başarabildim..

Bunlar kızlarımın odasındaki değişimlerin devamı.Bu çöp kovasını-ben çöp kovası olarak hiç kullanmadım-kendisi mutfağımda dolap içinde kuru yiyeceklerimi saklamakla görevliydi.Rengi koyu bordo olan bu sevimsiz kovayı babamın artırdığı yağlı boyayı israf etmemek adına hemen beyaza boyadım.Astar falan yok,maalesefde tek kat boyadı ancak.Ama şimdilik yetti.Üzerlerinede kelebek desenli stickerlerden yapıştırdım.Şimdi kızlarımın odasında oyuncak kovası olarak kullanıyorum.




Bu plastik klaisk çekmeceleri herkes de bilir. Ama oda beyaz taktım ya, yana döne bembeyaz olanını aradım durdum.En sonunda emelime kavuştum ve üzerlerine artan stickerlerden yapıştırıp kelebek konseptinin devamını sağlamış oldum.




Bu kapı süsü ise kızımın ana okulu müsameresinde kelebek olduğu sırtına taktığı kelebek kanatları.Ben yıkayıp paklayınca üzerindeki bütün simleri gitti.Artık küçük ve lekeli olan ve son anda atmaktan kurtardığım penye tşörtünü ince şeritler halinde kestim ve büzdürerek kelebeğin kenarlarına slikonla yapıştırdım.Ortasına yine ancak bulabildiğim kızımın bebeklerinden birini monte ettim. Kapıya da kokoş olsun diye bir metre tülü bağlayıp ortasına da kelebeği monte ettim. Böylelikle kelebekli kapı süsümüz de tam oldu.




Bu duvardaki tablolar da odanın cıvıl cıvıllığıyla uyum sağlaması için her gittiğim yerde gözlerimin hep aradığı çerçeveler.İçlerine kızımın seçtiği internetden çıkarttığım resimleri yazdırıp koyduktan sonra duvarda yerlerini aldılar.
Çizme şeklinde olanlarda elimizde var olan doğum gününde hediye gelen minik çerçeveler.





Avizede artık klasik olan, ip avize.En sonunda yaptım ve ilk denemede başarılı oldum.Biraz tutkalı sulu yaptığım için çok sert olmadı ama şimdilik işini güzel bir şekilde yapıyo.Alt kısma kestiğim yerede peluş yapıştırdıktan sonra avizemde tamamlanmış oldu.




Son olarak normal perdenen beyaz rüstğe çevirdiğim perdeleri kelebekli perde tutacağı ile tutturduktan sonra odam tamamiyle bitmiş oldu:))

3 yorum:

  1. yaptıklarınız gerçekten cok hoş ...10 marifetten geldim buraya :) sizi takip etmek çok keyifli olucak yaptıklarınıza bakınca :) ellerinize sağlık..Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Bir Blogger Annesi olarak bende takipteyim artk....Bende bloguma beklerim...

    YanıtlaSil
  3. mügenin annesi. bloğuna gelmeye çalıştım ama google profilinden doğru bulamadım....tşk ederim desteğin için..

    hobihuzur tşk ederim

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...