15 Ağustos 2010 Pazar

YAZ GELDİ BALKONLAR ŞENLENDİ

Çoktandır yapamayı düşündüğüm ama kumaş bulamadığım çalışmalardan biriydi balkon örtülerim. Ya istediğim kalınlıkta buldum desenini bulamamdım ,yada istediğim desende buldum malı kötüydü.

Bulunduğum yerde çok fazla seçme tercihim olmadığı içinde bu desenler çıktı ortaya. İçime sindi mi, sindi.....Bence güzel oldu mu, oldu....Gerisi de sizin takdirinize kalmış.

Aslında balkonumda tek sedir vardı, tam karşıdaki. Babama yan tarafına köşem gibi olması için bir sedir daha yapmasını istedim.Oda sağolsun eski balkonumdan çıkan demir doğramaların pencerelerinden bana bir sedir yapmış getirdi. Aldığım kumaşları da annemin de yardımı ile kestik biçtik diktik. Malum bu aralar yardımsız b
rşey yapamıyorum artık. Uzun süre hareketsiz kalmam ve uzun süre hareketli kalmam iyi gelmiyor bana.

Ortaya böyle birşey çıktı.Oturduğumda camın altında kalan plastik lambri kısmına da akşam gezilerim sırasında karşıma çıkan bu harika desendeki stickeri yapıştırdım. Alırken nerde kullanacağım hakkında hiç bir fikrim yokken burası CUK oturdu:))



3 yorum:

  1. off renklere bayıldım cıvıl cıvıl bir balkon olmuş. Güle güle oturun canım. Ben de bu stickerdan koltuğuma yapıcam inş. hadi hayırlısı. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. hakikaten de cıvıl cıvıl olmuş.keyifli oturmalar:)

    YanıtlaSil
  3. Çok SICAK bi ortam. Şuan orada olasın geldi valla :)

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...