18 Ağustos 2010 Çarşamba

KIZLARIMIN ODASI

Bu bebeğiminde kız olacağını duyduğumda çok sevindim.Doktorum hatta söyledi"e kızın varya niye bu kadar sevindin diye"....İnsanın iki kızı olurda sevinmez mi?

Ama herkes erkek olacağını söylesede........

İki çocuğumunda kız olacağı fikri kesinleştikten sonra kızımın odasını iki kızkardeşin paylaşabileceği şekilde cıvıl cıvıl yapma fikri uyanmaya başladı bende hemen..Ufak tefek derken ben 100 derece değişiklik yapmışım bitince anladım....


Normal klasik turuncu oda takımıydı önceki hali.O zamanlar bayılark almıştım bu rengi.Hala da severim Fakat,Evim küçük ve ışık da almıyor.Bu yıl bu evi daha nasıl geniş ve aydınlık gösterebilirim projelerine girdim zaten.

İlk önce işe kızımın isteği doğrultusunda duvarların rengini uçuk pembeye boyamakla başladık.Tabiki babam ve annem sayesinde, hiç iş yaptırmadılar banaFikir bana ait uygulama onlara(onlar olmasa ne yaparım ben)Renk konusunda sorun yaşadım.Pembenin bir tonu koyu oluyo bir tonuda açık kalıyordu. Beyazın içine koyu pembe katarak istediğimiz renge ulaştık.

Sonra dolapları beyaz yapmayı taktım.önce birkaç mobilyacı ile görüşünce çok uçuk fiyat verdiler.O fiyata yenisini alıyordum ben.Babama bunu söyleyince hemen bi konsey masası kurup olaya el attık.Oda kapılarımda boyanacağı için bu sene yine beyaza:)))dolaplarıda beyaz yağlı boya ile boyadık.Önce zımpara gibi işlemden geçti ve üç kat boyandı.Şu an istediğim tonda ve parlaklıkta.





Ardından profil ve bordo olan ranzalaraı boyamaya geldi.Astar attıktan sonra iki kat da da o kapandı.Bütün oda takımı bembeyaz oldu.



Kulplar için eski çalıştığım sanayide gördüğüm kapı kulplarını kullanacaktım zatenKızımın fikri ile oda konseptimiz kelebek olacaktı.Gidip aynı zamanda antibakteriyel olan kapı kulplarından aldık hemde rengarenk.Tek renge takılı kalmıyorum artık.Zıtlığı zeviyorum.Cıvıl Cıvıl....

Şimdilik odadaki genel değişimler bunlar,Yan parçalar,Ufak tefek eklemeler ile tamamen bitmiş halini de paylaşacağım sizlerle

5 yorum:

  1. çok güzel olmuş,ben de herşeyi bayaza boyamak istiyorum.henüz hiç bir şeyi boyamasam da aile arasında espri oldu yerleşti
    -sen şimdi bunu bi beyaza boya....diyorlar

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ediyorum gerçekten, ne kadar marifetlisiniz, bir kaç yayınınıza daha baktım da, eskileri değerlendirmek, yenilemek de marifet ister.

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok güzel olmuş.ben de boyamıştım ir şeyler..

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...