15 Ağustos 2010 Pazar

GERİ DÖNÜŞÜM KİTAPLIĞIM

Bazen anneme kızıyorum neden herşeyin br dönüşümü olduğunu öğrettin bana diye. Biliyorum çok ii birşey ama bazen de gına geliyor. onu sakla bunu sakla. hep yakınırım bilenler bilir beni ev evlikten çıktı çöpe döndü, goncam boşayacak beni diye:)))

Uzun lafın kısası bu çalışmam da öylelerinden biri. Bir kaç yıl önce baza almıştım ki karyolam emekliye ayrıldı. e serde geri dönüştürücülük varya atmadık....Dursun lazım olur dedik. E iyikide deimişiz.Bir kaç yıl bodrumda bekledikten sonra fikrim geldi. Dedim kitaplarım çoğaldı, dolaplar almaz oldu. Sağda solda, baş ucumda, sehpa üstlerinde kitap gördükçe bu minicik evime kitaplık yapmalıyım ama uygun yer neresi diye düşünmeye başladım.... Derken o devasa uzunlukta ki koridorumda! küçücük kalmış bir boşluğu doldurmaya karar verdim.

Fikir alış-verişi yaptığım babamla uzun bir tartışmadan sonra(babam oraya yaparsak gelen geçer kafasını vurur dedikçe boyutuyla oynarız dedim ve ben kazandım)yapmaya karar verdik.

Öncelikle bana çalışmalarımda büyük yardımı dokunan babamla karyolanın yan tahtalarını ölçtük biçtik, yer dar olduğu için e babamda marangoz ve marangoz malzemeleri olmadığı için çok modelist değil fakat kullanışlı bir kitaplık yapmayı başardık. e annemin de yardımlarını unutmamalıyım hani....

Bu küçük yerde her ne kadar aradığım otantik raf ayaklarını bulamasamda bulduğuma kanaat getirmekten başka çarem olmayıp bu az burgulu bordo demr ayaklıklarını kullanmak zorunda kaldım.

Aslında fikrim rafları siyaha boyamak ve siyah uçları kıvrık demir ayaklar kullanmaktı ve altta kalan boş zemine ise kendi yapacağım siyah desenleri çalışmaktı ama...akıldaki fikir ile imkanlar birleşmeyince aza kanaat getirmek zorunda kaldım:((

Artık altta kalan boşluğada papatya tarlası modelini uygulayamasamda hazır stickerler bu kadar imdadıma yetişebildi....



2 yorum:

  1. dar evlerde en iyi çare duvarları kullanmak oluyor ailecek ellerinize sağlık anae babaya selam sen de güle güle kullan canım

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...