15 Ağustos 2010 Pazar

ÇOKKK UZUN SÜREN SESSİZLİĞİM

Bu sefer ne kadar sözümde durabilirim bilmiyorum ama, sanırım yazmayı bırakmayacam bu sefer.

Bazılarınız bilir belki neden sessiz kaldım. bir bebek daha bekliyorum. Şu an son ayımdayım ve malum sıcakkkkk...Hiç girmeyim o konuya isterseniz.Koca koca noktalar koyuyorum burda.

Bu kadar uzun süren sessizlikte boş durmadım tabiki ama doğrusu eski performansım da kalmadı.Bundan sonra bebek bana daha bir yorgunluk mu verir yoksa kalan performansımıda alır götürür mü orası pek belli değil yaa:)))

Ufak tefek değişiklikler, bebek hazırlıkları, kızımın odasındaki 100 derece değişimleri sizlerle paylaşmaya geldim.Umarım beğenirsiniz. Umarım ben sıkıntıdan ay şunuda yapayım ay bunuda değiştireyim derken ortaya feci şeyler çıkartmamaışımdır.

Uzun sürecek paylaşımlarımla sizleri başbaşa bırakıyorum...

Bu arada beni merak edenler olmuş çok şükür iyiyim, ve koca göbekliyim :((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...