15 Ağustos 2010 Pazar

BİR GERİ DÖNÜŞÜM ...

Bunu yapalı biraz uzun zaman oldu ama dedim ya yazmayı bırakmıştım...Arşivde yayanlanmayı bekliyordu.

Bu 10 yıl önce evlenirken (ki bundan başka alternatif yoktu)eşimin nişan bohçasında bu traş takımından vardı. Tahta, deri gibi birşey ile kaplı uyduruk bir sandık içinde uyduruk şeyler işte...Aklıma gelmemiş olmalı ki kendim sandık yapmayı düşünememişim demekki.

Neyse ki o yıllardan beri durup duru bu zavallı sandık. Güya hatırasıda var , birgün lazım olur da var....Bekledi durdu...Başka başka işlevlerde kullandım onu bu çıplak haliyle falan ama içime hiç sinmedi de...,,

Derken kendinden yapışkanlı ahşap desenli artan kağıtlarımla bu kutuyu biz güzel kapladım . Kapak kısmınada bir kaç peçete deseni yapıştırdım.. Bir türlü yerini beğenmeyen plastik yapma meyveciklerim de sayelerinde yerini bulup mutfağımda yerlerini aldılar...



3 yorum:

  1. Ellerine sağlık güzelim çok hoş olmuşlar, bende de bir tane var o peçeteden, bayılıyorum desenine ama kıyamıyorum, bir yerlerde bulursam bir sürü mutfak eşyaları boyayacağım herhalde. Güzel günlerde kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...