10 Eylül 2009 Perşembe

YİNE YOĞURT KAPLARI KIZIMA TAÇ VE TOKA KUTUSU OLDU

Sürekli bitmek bilmeyen artık ne yapacağımı bilemediğim ve her defasında çöpe atarkan doğaya yeni bir atık daha gönderiyor olmamın burukluğu içindeyken iki tanesinden olsun birşeyler yapıp atmaktan vazgeçtim.(uzun cümle oldu yaw)

On marifet sayesinde sora sora didine didine öğrendiğim dekupaj işini pek sevdim. Elimde bulunan boyalarla kapları sanırım 5-6 kat boyadıktan sonra, desenlerini çok beğendiğim bir süre kızımın etijerini süsledikten sonra artık bu kaplarda yerini aldı. Dekupaj tutkalı ile poşetlerden kestiğim bu desenleride yapıştırdım. İki kat vernik gittikten sonra, kutularım hazır oldu.

sürekli çoğalan tokalar, taçlar ve ben nefes aldık:)))

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş.eline emeğine sağlık canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. kutular çok güzel olmuş. eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfa bu böyle..
    blogger annelerinde gördüm sayfanızın linkini..
    samimiyetiniz ile süslediğiniz sayfanıza,hayran kaldım inanın...
    takipçinizim.
    bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz tabiki..
    kucak dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık..

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...