10 Eylül 2009 Perşembe

YAZLIK PİKE

Yine yapalı bir kaç ayı bulduğu bir çalışmam. iyi hoş yapıyorumda bir de bunu bloğuma taşımak bu kadar zor gelmese herşey çok daha iyi olacakda... işte....

Aslında yazın değil dört mevsim kullanmak amacıyla yaptığım bir çalışma. Nor mal heryerlerde satılan tek renk havuz pikelerden.

İşe ik önce turkuvaz mavi pikeyi aramkla başladım. Ama her ne hikmetse her yerde aradaım bulamadım. nasip ki 4 günlük bir İzmir gezimde orada bulup fırsatı kaçırmadım. Hazır satılan pikeler yatağımdan sade 4 parmak sarktığı için hiç sevmiyordum. Yarısını geçsin hatta mümkünde yere kadar değsin istiyordum pikemi. Bu yüzden metre olarak almayaı tercih ettim. Satıcıya ısrarla sormama rağman yıkayınca çekermi diye.... ne oldu dersiniz. tabiki çekti....Çekmeden önce yere değmiyordu ama bayağı uzun tam istediğim gibi olacaktı.

Pikemin çekmiş olması bütün planlarımı mahvetti. 3 kenarınada turkuvaz ile kahverengi çok yakışıyor diye koyu kahverengi lif ipinden sadece trabzanlardan oluşan kenarlık ördüm.Ben kafaya takığım ya nazar boncuğuna da trabzanların üstünüde şu anda yatağın üstünde koyu tırkuvaz renkte bulunan güya nazarlıklardan örüp monte edecektim. Ama olmadı:((

Demkraside çareler tükenmez. Çok önceleri 2 metresine 2 lira verdiğim bu kumaşı pikeyle takım olsun diye minik tülüme güneşlik yapacaktım ki, pikenin çeken kısmına deva oldu ..Allahtan ki tonlama olduda işi kurtardık. E kenarlıklar iptal oluncada nazarlıkları üzerine serpiştirmeye karar verdim. E bu seferede çok yavan oldu, evde ne kadar artık lif ipi varsa her renkten yapıp üzerlerine gelişi güzel diktim. Sonrada piko makinasında piko çektim. Bu seferde kumaşla pikenin birleştiği yer tuhaf gelince oraya tekrardan 3 cm genişliğinde kolaycık bir kenarlık örüp o şekilde pikoladım.

Artık bu kadar emeken sonra takdir size kalmış...... Varın siz diyin üzerindekiler nazar boncuğu .....ben artık renk cümbüşü olunca benzetemedim de...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

2 yorum:

  1. süper bitirmişsin olayı. Çok da güzel duruyor. güle güle kullan güzel günlerde canım. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bence emeklerine degmiş çok güzel olmuş. güle güle kullan.

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...