10 Eylül 2009 Perşembe

ORGANİZER YAPTIM

Kızımın gardrop kapağının iç kısmı ile vestiyer kapağının iç kısmına organizer yaptım. kumaşlarım malum yine nalan ablamdan:))

Çizgili kumaştan olan kızımın odasındaki , bir türlü yer bulamadığımız çorapları için görev aldı.

Sade tek renk olan ise bir türlü düzgü durmayı bacaramadiğim misafir terliklerim için göreve başladılar.

Çok da iyi oldular. dağınıklıktan bir nevi olsun kurtuldular.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

3 yorum:

  1. bloggerdeki sorun şimdilik kalktıda bloğunuza girebildim kaç gündür niye böyle oluyor anlamış değilim.
    bu arad çorap fikride çok iyi en kısa zamanda bende yapacağım ben yapmıştım ama daha küçük ceplerde telefonların şarz aletlerini usb kablolarını filan koymak için

    YanıtlaSil
  2. DERYALİGUNLER.FORUMLARİ12 Kasım 2009 01:13

    slm bayanlara özgü paylaşım siteme beklerim http://deryaligunler.forumlari.net

    YanıtlaSil
  3. hoş olmuş, elinize emeğinize sağlık ;)

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...