10 Eylül 2009 Perşembe

KİTAP AYRACI YAPTIM

Aslında hep yapmak istediğimde o an hangi kitapı okuyorsam kısaca kitaptan bahsedip sizlerle paylaşmak ama devamını getirimiyim bilmiyorum diye başlamadım hiç.yeri gelmişken bahsedeyim "nazo" dan.DOğudaki meleketinden kalkıp Ankara ya doktorluk yapmaya gelen ve aynı zamanda devrimciliği savunan bir genç kız. Tamamaını inanın şu anda bende bilmiyorum:))Şu aralar yine kitaplara daldım. Sürekli görüğüm kitap ayraçlarından yapmak banada farz oldu tabiki. Değişik birşey olsun e birazda tembel işi olsun fazla uğraştırmasın istiyordumki, daha sonralaraı print etmek için sakladığım bu hazır kitap ayraçlarını buldum bilgisayarımda.

Tek yaptığım bilgisayardan çıktısını alıp bir kartona arkalı önlü yapıştırıp kesmek .Kızımla ikimizin kittyli ve sevimli bir kitap ayracı oldu.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

1 yorum:

  1. Bittim şeker bilirsin HELLO KITTY diyince benim için akan sular durur. sevgiler edi

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...