19 Ağustos 2009 Çarşamba

KALEMLİK

Bitmiş süt kutusundan iki dakkada yeni bir kalemlik yapıp arkadaşıma hediye götürdüm. malum bende çocuk var. Süt kutularının haddi hesabı yok. Bir kaç kere kaplamadan falan kalemlikler yapsamda, yırtıldı yıprandı bitti gitti...Daha doğrusu ev kalemlikten geçilmez oldu:))

Yine bitmiş bir süt kutusunu hemen istediğim boyutta orascıkta kestim. Evdeki dergilerden beğendiğim yerleri kesip küçük çapta kendime bir kolaj çalışması yapıp, yapıştırdım. Bitti gitti. sürekli görüştüğüm arkadaşıma elim dolu gitti. Gerçi el emeğinin kıymetini bilmeyen biri hıh!....süt kutusunu alıp gelmiş derdi ama. oda ben akıllı olduğu için her gittiğimde bilgisayar masında kullanıyor olması benim için büyük bir mutluluk.

Image Hosted by ImageShack.us

4 yorum:

  1. nerelerdesin sen fıstık. özlettin kendini.

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim canım, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker olmuş dilekcim, kayboldun yine. Karabatak gibisin, bir görünüp bir kayboluyorsun:)

    YanıtlaSil
  4. selam çok sık olmuş kalemlık ıyı fıkır

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...