29 Nisan 2009 Çarşamba

KERMESE GİDECEK OLAN LİFLERİM

Okulumuuzn gecikmiş 23 nisan gösterilerinin olduğu 28 nisanda bir de okulumuz yararına velilerin bir araya gelerek yaptığı kermesimiz olmuştu.El işi ve hamur işlerine rağbet büyüktü. Pek alan olmaz dediğimiz hamur işleri gösterinin yarısında bitti. Hele yapılan gözlemelerden elde edilen gelir pekde küçümsenecek gibi değil:)))

Bu lifler de benim önceden yaptığım lifler. Daha evlenmeden yapmıştım bu lifleri ve daha fazlasıda hala sandıkta.Bende bu liflerden okul kermesine katkıda bulundujm. Bu kermese katkıda bulunan velilerimize teşekkür ederim.

Image Hosted by ImageShack.us

11 yorum:

  1. eline sağlık dilek cim çok renkli ve güzeller

    YanıtlaSil
  2. lifler çok güzel görünüyor. bende çok severim kermes olayını, geçen yıl yeğenimin kermesine yaptığım takılardan göndermiştim :))

    YanıtlaSil
  3. ellerınıze saglık
    cok guzeller ve kermes ıcın yapılmıslar
    hayırlı yere gıdıyorlar masallah

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım güzel bir tatil geçirmeni dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. lifler güzel ama gideceği yerler daha güzel olur işallah.
    ellerine sağlık dilekcim.

    YanıtlaSil
  6. anneler günün kutlu olsun canım...sevgiler gülay
    www.gydr1992.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. iyi akşamlar canım...sevgiler...gülay

    YanıtlaSil
  8. Asyaaaa kız nerelerdesin? Hadi benim işlerim çok yoğundu yazamadım sen ne yapıyorsun? Bir merhaba de bari merak ediyorum ona göre. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. merhaba, merak ettim uzun zamandır post girmiyorsun, herşey yolunda mı. biz seni özledik yani haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglik guzel lifler;
    bir ara aradigin yumurta kaliplarini bu linkte buldum bir bak istersen.
    http://serrosejaponpazari.blogspot.com/search?updated-max=2009-06-12T05%3A40%3A00-07%3A00&max-results=7

    YanıtlaSil
  11. Yine nerelere kayboldun? Ses ver ara sıra.Sevgiler.

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...