11 Şubat 2009 Çarşamba

KIZIMIN YARASA KOL BLUZU

Kendime de ördüğüm ama nasip olupta bir türlü yayaınlayamadığım bu bluzdan kızımada ördüm. Sıcak sıcak hemen yayınladım.

Efenim kendileri bizzat akşam 4 gibi bitti, bu akşam gezmeye gidilirken giyildi,gider ayak resmi çekildi,gezme dönüşüde koşa koşa buraya taşındı:))Benim bluzda ne hikmetse haftalar oldu hala resimlenecek:DD

Aslında kafadan uydurmasyon olarak başladığım bu bluz meğersem heryerde pek bir modaymış. bende övünüp duruyorum ben yaptım diye.herksin üstünde görür oldum.

Toplam 200 gr ip gitti. 66 ilmekle alt korsaj kısmını 1 karış yükseklik olana kadar iki parça şeklinde 2 ters 2 düz olarak ördüm.Üst kısmınıda 86 ilmekle başlayıp, 8 sıra iki ters iki düz lastik ördükten sonra ajur örneği koydum.Ajurun açılımı;bir dola iki topla, bir dola iki topla.Sonra bu ördüğüm iki parçayı ön orta ve arka ortadan omuzları örtecek şekilde dikip, kol alt kısımlarını birleştirdim.

Bluz kızımın olunca mankenimizde o oluyor mecburen.kendisi hiç bana çekmemiştir de)))

Fotoğraf makinamda bir sorun var. Çözemedim:((Bunu yakın çekim , bunu örnekli çekim olarak yayınlarım diye buraya taşıyorum ama bazı fotoları açmıyo, hata bildiriyo maalesef.O yüzden dikim şekillerini eklemek istiyordum ama olmadı. Sorunu çözdüğüm en kısa zamanda yayınlarım eğer soran olursa.

10 yorum:

  1. evet cok begendim emegine saglik fakat güzel mankenimizi daha cok begendim ben bu tatli kizi cok cok öpüyorum ikinizede masallah tabiki diyerek sevgilerimi birakiyorum size:)

    YanıtlaSil
  2. birde poz verirmiş, kesin manken olacak bak embir söylemişti dersin :)) emeğine sağlık çok hoş olmuş canım. Bu gecede birbirimizi ziyaret edip duruyoruz :)) ben yatayım artık sabah iş var:))

    YanıtlaSil
  3. cok tatlı ya,ama kızın daha tatlı olmuş;))
    eline sağlık,güzel günlerde giymeyi nasib etsin,
    öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  4. Annesi cok guzel olmus, kizina da cok yakismis :)) Ellerine yuregine saglik :))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel örmüşsün, eline sağlık. Nasılda yakışmış ufaklığa maşallah çok tatlı :))

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar hepinize çok çok teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  7. asyaaaa bende ödülün var canım, bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Çok şeker olmuş kızın da çok tatlı maaşallah,ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,bluzu çok güzel örmüşsün çok hoşuma gitti,ellerine sağlık,mankende çok şirin!sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. http.belguzaranne.blogspot.com14 Temmuz 2009 20:58

    gunaydın buluz çok guzel ama mankenımız daha guzel allah bağışlasın

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...