17 Şubat 2009 Salı

BOŞ TENEKE KUTULARI YİNE DEĞERLENDİRDİM

Ev atıklar yüzünden cephaneye döndü. Sürekli aynı şeyi bahsediyorum biliyorum ama,inanın ki, daha az önce kızımın yatğının altından 2 sene önceki doğum gününde pastasının altında gelen yarı ayna görüntülü kalın karton çıktı. Bir ara bişiler yapacaktım bulamamıştım. Şimdi çıktı ama ben attım.Tabi bir kaç gün sonra attığıma pişman olsamda....

Şimdi de evin her yeri bu kutularla doldu. Bir ara biliyorsun merak saldım dekupaj olayına. Elimde tek renk boya olduğu için uyguladığım tarz da , renk te hep aynı olsada olsun ben yinede bunlardan yapmayı çok seviyorum.

Soldaki kızımın odasına kalemlik, sağdaki benim odama makyaj boya kalemlerimi, rimellerimi koymak için, ortadaki de mutfağıma "tek içimlik kahvelerimi" koymak için.

Her zamanki gibi su bazlı boya ve su bazlı vernik. İlk yaptığımda bir türlü fırça darbelerini giderememiştim. Zımpara sünger her yolu denesemde olmadı. Meğer boyayı inceltmekdeymiş marifet. Şimdi tuttu iz miz yok artık:DDDÜzerindekilerde parayla alınmış dekupajlar değil. İnce poşetlerden kestiğim desenleri tutkal yardımıyla yapıştırdım . Bu kadar..........

Image Hosted by ImageShack.us

13 yorum:

  1. emegine saglik canim cok hos olmuslar,iyigeceler..

    YanıtlaSil
  2. dilek desenleri çok hoş duruyor.Merak ettim dönüşüm öncesi üzerinde desen varmıydı kutuların

    YanıtlaSil
  3. ama gerçekten güzel.ellerine sağlık.kalemlik yaptığın tenekeden bende sakladım bişey yaparım diye .iyi fikirmiş bende yapayım.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar eline sağlık, yetenek diyorum işte, başka birşey demiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar beğenmenize çok sevindim

    YanıtlaSil
  6. eline emegine saglık. çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Dilek cok hos olmus bu kutular, ilk gordugumde satin alinmis zannettim, o kadar mukemmel calisilmis ki :)) Ellerine saglik, guzel gunlerde kullanin :))

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık. ben şu poşet işini merak ettim tutkal izi falan belli oluyor mu üstten, bir de sağlam yapışıyor mu, zamanla atmaz heralde değil mi?

    YanıtlaSil
  9. Hepsi harika da kalemliğe baıldım, ellerine sağlık Dilek.

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim bilgilendirme için, deneyeceğim en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim sesiber o kalem desenleri ii denk gitti. kırtasiyelerden alınınca verilir ya hani bir markanın poşetidir. ondan . biraz kalın düştü ama olsun illede bunu kullanacağım dedim :)))

    YanıtlaSil
  12. Dilekcim bakıyorum tekeneke kutuları boyama konusunda bayağı ilerleme var sende. Bu seferkiler öncekilerden de güzel olmuş. Üzerlerinde pürüz bile görünmüyor. Sen bu işi kaptın demekki. Ben de teneke boyayacağım zaman sana danışırım bundan sonra. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. vayyy dilekcim çok şık olmuşlar, emeğine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...