18 Ocak 2009 Pazar

ARKADAŞIMIN YENİ DOĞAN BEBEĞİNE ÖRDÜĞÜM TUNUS İŞİ ERKEK HIRKASI

Günaydınlar......Hangi zaman diliminde okuyacaksınız bilinmez ama ben yine de bu şekilde başlamak istedim .

Herkes biliyordur benim genelde ağzımda bakla ıslanmaz. Hıııı. Öle şey ağızlı değilim de he:))) Sadece içimdekileri sizlerle paylaşmak bende farz oldu sanki. Dürtüyor içimde bişiler.

Artık uykuyla başım dertte olduğundan sabah kızımı okula gönderince inat ettim yatmıyacam dedim bu sabah :)))Veeeee ... azmettim , yaptım.E sabah erken kalktığım için akşam erken kalkıcağım va bu döngüyü düzelttiğim anda bende tembellikten kurtulacağım...

İşte bu tembelliğim arasında yaptığım yaklaşık 20 gün önce bitmiş olan bu hırkayı ördüm bitti de bu seferde pc ye taşımak bir o kadar sürdü. Görün halimi işte.

Tunus işi diğer deyişle(biz öle biliriz buralarda)tek şiş ile ördüm bu hırkayı. E bebek erkek oluncada renk seçiminde seçici olmak zorunda kaldım .

70 ilmekle başladım hırkanın arka kısmını.Kolları reglan yaptığım için koltuk altından sonra 1 er 1 er kestim . Aynen kollarınıda o şekilde kestim. Şimdi fermuar mı düğmemei ne yapacağım bilinmez ama sanırım kullanım açısından ve bebeği rahatsız etmememesinden dolayı düğmeler yapıcam . Ne zaman bilinmez tabi:)))

Image Hosted by ImageShack.us

6 yorum:

  1. ellerine sağlık dilekcim çok güzel olmuş arkadaında bebeğini güle güle büyütsün bu güzel hırkayıda iyi günlerde giyinsin.kolay gelsin canım :=)

    YanıtlaSil
  2. tunus işini ilk defa duydum. tek şişle yapılıyor demekki. öğrenmek lazım, ben çok severim örgü örmeyi. özelliklede farklı tekniklerle. ellerinize sağlık hırka çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık ben de çok duyuyorum da yapılışını bilmiyorum...yazarak anlatmak kolaysa bilgi almak isterdim:) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık ama bebek büyümeden vermelisin değil mi çok tatlı olmuş bence desenli düğmeler kullan

    YanıtlaSil
  5. eylül bahçesi teşekkür ederim . anlatarak tarif etmesi zor tabi ama ben senin için resimleyeceğim söz.

    gececim teşekkür ederim evet bebek büyümeden vermrm lazım da......:DDD

    YanıtlaSil
  6. renk uyumu, görüntü çok cici olmuş, emeğine sağlık canımcım

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...