18 Temmuz 2008 Cuma

EL YAPIMI PORT MANTO

Image Hosted by ImageShack.us
,

Bu gördüğünüz duvar boşdu, dış kapımın arkası ,orayı askılık olarak kullanıyordum, evim küçük olduğu için ayaklı askılıkları kullanamıyorum, duvarımdaki askılık klasik normal demir askılıklardandı, şimdi portmantonun yapılış aşamalrını yayınlıyorum:
önce duvarımın ölçülerinde 8/liksunta kestirdim

Bu şekilde duvarı matkapla delip bu askılıklardan taktık, tabi bunu babam yaptı, aynı şekilde suntayı da deliyorsunuz ve suntayı geçiriyorsunuz o demir askılara isterseniz başka şekilde monte etme araçlarıda kullanabailirisniz, biz takıp çıkartmalı olsun diye böle birşey yaptık

Sonra suntadayı kaplayacak şekilde virleyks aldım, hani sandalyeler kaplanır yaa ondan, ben maliyeti daha düşürmek ve deri görünümü versin diye kapımın rengine de uysun diye koyu kahve seçtim

Sonra virleyksin üstüne aynı ölçülerde ince singei, seriyorsunuz üstüne suntayı koyup büyük zımba ile zımbalıyorsunuz, fire vermemek için karşılıklı zımbalayın, köşeleride bu şekilde yapıyorsunuz

İşte bu şekilde kaplanmış oluyor, sonra arkasındaki vidalarla duvara takıyorsunuz, üstünede beğendiğim aksesuar askılıklardan aldım onlarıda vidaladı babam

Son hali bu arkadaşlar, lamine renk de raptiye almam gerekecek şimdi, bi kaç yerine raptiye ile süs yapcam, yoksa sarkma yapıyor virleyks, alttaki küçük alçak askılıklar kızım için, üstünden çıkarttığı montunu yere atması için hiç bir sebebi kalmadı artık, bu durumdan ondan çok ben memnunum:))

(resim yüklemelerimi küçükresim.com dan yaptığım için ve siteninde kendini güncellemesi sonucu resimlerimin kaybolması sonucu elimde yaptığım portmantonun yapılış aşamaları kayboldu:)) ancak bunu kurtarabildik felaketten:))

Image Hosted by ImageShack.us

4 yorum:

  1. Asyayaren, blogun hayırlı olsun diyelim, gerçi bunun için çok geç kalmışız, özür.

    Portmanto çok güzel olmuş Bu arada senin izninde en çok baban çalışmış gibi geldi. Ellerinize sağlık.

    Bu küçük kızların yere palto bırakmak için hep bir sebepleri oluyor, bakalım yaratıcı aklıyla ne bulacak.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim çocukla çocuk buraya kadar gelip yorum bıraktığın için evet biraz öyle oldu benden çok babam çalıştı
    genelde fikirler bana ait çalışmalar babama ait oluyor ama babam bunu tek başına yapmıyor tabi benimde yardımım çok oluyor
    şimdilik kızımın paltosunu yere atma gibi cin fikri çıkmadı ama sanırım yaz olduğu için bakalım kışın ne yapacak :))))

    YanıtlaSil
  3. bloğun hayırlı olsun dilekçim yeni görüyorum ama, askılık çok güzel olmuş ellerine sağlık babanın :))

    YanıtlaSil
  4. bu fikir gerçekten çok güzelmiş dilek hanım sizin blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum ama bundan sonra hemşehri olduğumuzu bilerek takip etmek daha güzel olacak

    YanıtlaSil

"Hep gelin, hep gelin..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...